مشروح اخبار


» به‌دنبال تجمع یک روزه صورت گرفت:بازگشت کارگران سد چمشیر به سر کار



آرمین ساعد گفت: کارگران شبکه آبیاری و زهکشی سد چمشیر به‌دنبال تجمع یک روزه و اعتراض به دلیل عدم پرداخت مطالباتشان، مجددا امروز به کار بازگشتند.

بخشدار زیدون گفت: کارگران شبکه آبیاری و زهکشی سد چمشیر به‌دنبال تجمع یک روزه و اعتراض به دلیل عدم پرداخت مطالباتشان، مجددا امروز به کار بازگشتند.

به گزارش راک نیوز ؛ آرمین ساعد امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در بهبهان در خصوص بازگشت به کار کارگران سد چمشیر اظهار کرد: طی صحبتی که سرپرست کارگاه با کارگران داشت قرار شد تا از طریق شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران که کارفرمای پروژه است، نقدینگی مورد نیاز برای فعالیت مجدد پروژه تزریق شود.

وی ضمن بیان اینکه کارگران شبکه آبیاری و زهکشی چمشیر پنج ماه حقوق معوقه دارند افزود: مسئولان کارگاه قول داده‌اند ظرف 10 روز آینده دو حقوق معوقه را پرداخت کنند.

بخشدار زیدون اضافه کرد: سد چمشیر در حوزه گچساران و بر روی رودخانه زهره واقع است و شبکه آبیاری و زهکشی چمشیر در پایین دست سد و در پنج کیلومتری شهر زیدون و حوالی روستای حیدر کرار قرار دارد، این شبکه‌ها در واقع کار انتقال آب به اراضی  استان بوشهر را انجام می‌دهند و در برای حاصلخیز شدن زمین‌های شوره‌زار آن مناطق طراحی شده‌اند.

وی تاکید کرد: به بهره برداری رسیدن این پروژه، کشاورزی استان بوشهر را رونق خواهد داد و در حاصلخیزی زمین‌های شوره‌زار آن مناطق نقش بسزایی ایفا می‌کند.



تاریخ انتشار : 9 دی 1392, 11:18



» اخبار مرتبط:

  • 2 خودرو در رودخانه زهره غرق شدند
  • روند کند ساخت سد چم شیر !!
  • کارگران اداره راه لنده 9 ماه بدون حقوق
  • تحصن درجلوی شهرداری بهبهان
  • فرمانده انتظامی زیدون(بهبهان) معارفه شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟