مشروح اخبار


» انتقام گیری زن شیرازی از همسرش



رئيس پليس "فتا" استان فارس اظهار كرد: با بررسی دقیق تری روی پرونده و با مشخص شدن آدرس های اینترنتی، متهم شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حسيني افزود: متهم زنی 25 ساله و همسر شاکی است که اظهار می کند با توجه به اینکه قصد...


رئيس پليس "فتا" استان فارس در ادامه از کشف پرونده ای خبر داد که در آن زنی 25 ساله با اتصال به حساب بانکی شوهرش اقدام به برداشت از حساب وی كرده و از حساب همسرش سرقت انجام می دهد.

به گزارش راک نیوز ؛   سرهنگ حسینی در تشريح اين خبر گفت: ماجرا از زمانی آغاز می شود که "حامد"، با اطلاع از برداشت غیر مجازی که از حسابش صورت گرفته ، در پلیس "فتا" حضور می یابد و خواستار رسیدگی به پرونده ای می شود، که متهم اصلی آن پرونده همسرش از آب در می آید.

وي ادامه داد: کارشناسان پلیس "فتا" با دریافت پرونده این مرد جوان شیرازی ضمن بررسی تراکنش های صورت پذیرفته از حساب وی، به شواهدی دست می یابند که مشخص می شود، امکان سو استفاده از اطلاعات حساب وی توسط یکی از نزدیکانش وجود داشته است.

رئيس پليس "فتا" استان فارس اظهار كرد: با بررسی دقیق تری روی پرونده و با مشخص شدن آدرس های اینترنتی، متهم شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حسيني افزود: متهم زنی 25 ساله و همسر شاکی است که اظهار می کند با توجه به اینکه قصد جدایی از همسرش را داشته است و بدلیل اینکه وی تعهدات مالی از لحاظ خرج و مخارج زندگی را در اختیار وی قرار نداده است، دست به این اقدام زده و از این طریق تسویه حساب انجام می دهد.



تاریخ انتشار : 8 بهمن 1392, 23:08



» اخبار مرتبط:

  • اقدام غیر اخلاقی جوان 20 ساله با مادرش
  • خیانت در رفاقت و خالی کردن حساب رفیق
  • كلاهبرداري فرزندخوانده از مادرش
  • اقدام غیر اخلاقی پسر نوجوان با مادرش!
  • عامل برداشت کننده غیرمجاز از حساب بانکی در یاسوج دستگیر شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟