مشروح اخبار


» عامل برداشت کننده غیرمجاز از حساب بانکی در یاسوج دستگیر شد



رییس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی و دستگیری عامل برداشت کننده غیرمجاز از حساب بانکی در یاسوج خبر داد و گفت: متهم علاوه بر برداشت به بهانه


رییس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی و دستگیری عامل برداشت کننده غیرمجاز از حساب بانکی در یاسوج خبر داد و گفت: متهم علاوه بر برداشت به بهانه بدهی به مدت یک سال نیز با حساب شاکی خرید اینترنتی انجام می داده است.

alt

سرهنگ سید ˈعبدالمطلب مرتضویانˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دنبال شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی ماموران پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد اقدامات اطلاعاتی خود را آغاز کردند.

وی بیان کرد: در بررسی های اولیه مشخص شد تمام برداشت های غیرمجاز از حساب بانکی شاکی به صورت اینترنتی و خرید کارت شارژ تلفن همراه بوده که با استعلام ها و تحقیقات انجام شده متهم شناسایی و دستگیر شد.

مرتضویان اظهار کرد: متهم در بازجویی های اولیه جرم خود را انکار کرد ولی پس از مواجه شدن با مستندات قانونی مجبور به اعتراف شد.

وی عنوان کرد: دوست برادر شاکی است و از سوی وی به کارت عابر بانک و رمز آن برای برداشت طلبش دست یافته و پس از برداشت وجه مورد نظر اقدام به فعال سازی رمز دوم کارت و خرید اینترنتی کرده است.



تاریخ انتشار : 3 اردیبهشت 1392, 20:36



» اخبار مرتبط:

  • سارق اینترنتی د رکهگیلویه وبویراحمد دستگیرشد
  • سارق سیم‌کارت عامل برداشت غیرمجاز بود
  • خیانت به پدر برای اسکناس
  • دستگیری رقیق خیانتکار دوران سربازی در یاسوج
  • اقدام غیر اخلاقی جوان 20 ساله با مادرش
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟