مشروح اخبار


» دستگیری رقیق خیانتکار دوران سربازی در یاسوج



سرهنگ سید عبدالمطلب مرتضویان ،رییس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمدبا اشاره به تشکیل پرونده و تحویل متهم دستگیر شده به مراجع قضایی کهگیلویه و بویراحمد، ابراز داشت: به مردم استان توصیه می شود از ارائه اطلاعات...


رییس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد گفت: عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی یک شهروند یاسوجی شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری راک نیوز ؛ سرهنگ سید عبدالمطلب مرتضویان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: به دنبال شکایت یک شهروند یاسوجی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

وی بیان کرد: در بررسی پرینت حساب بانکی مالباخته مشخص شد که فردی با استفاده از سامانه تلفن بانک یکی از بانک های عامل یاسوج و به صورت تلفنی مبالغی را با عنوان خرید کارت شارژ تلفن اعتباری برداشت کرده است.

مرتضویان اظهار کرد: کارآگاهان پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد پس از انجام تحقیقات دامنه دار و هماهنگی با مقامات قضایی استان متهم را در یک اقدام پلیسی شناسایی و برای بازجویی به مقر پیس انتقال دادند.

وی عنوان کرد: متهم دستگیر شده پس از مواجه شدن با اسناد و مدارک پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد اعتراف و اعلام کرد با مالیاخته هم خدمتی دوران سربازی بوده و با سوء استفاده از اعتماد او شماره حساب و رمز دوم کارت عابر بانکش را به دست آورده و اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب شخصی وی کرده است.

مرتضویان با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل متهم دستگیر شده به مراجع قضایی کهگیلویه و بویراحمد، ابراز داشت: به مردم استان توصیه می شود از ارائه اطلاعات مالی و بانکی خود شامل شماره حساب، شماره کارت اعتباری و رمز دوم عابر بانک به افراد ناشناس بپرهیزند و هر چند وقت یکبار رمز عبور کارت اعتباری خود را تغییر دهند.



تاریخ انتشار : 24 دی 1392, 14:54



» اخبار مرتبط:

  • عامل برداشت کننده غیرمجاز از حساب بانکی در یاسوج دستگیر شد
  • اقدام غیر اخلاقی جوان 20 ساله با مادرش
  • سارق اینترنتی د رکهگیلویه وبویراحمد دستگیرشد
  • دستگیری سارق اینترنتی در یاسوج
  • خیانت به پدر برای اسکناس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟