مشروح اخبار


» دستگیری سارق اینترنتی در یاسوج



:در پی مراجعه شهروندی یاسوجی به ماموران پلیس مبنی بر دستبرد و برداشت غیر قانونی از حساب شخصی از سوی فردی ناشناس موضوع در دستور کار ویژه ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد، از دستگیری سارق اینترنتی که 19 سال سن داشت و با استفاده از حساب و رمز دوم عابربانک شهروندان از حسابشان برداشت غیرقانونی داشته در یاسوج خبر داد.

به گزارش  راک نیوز وبه نقل از(ایسنا) منطقه کهگیلویه و بویراحمد سرهنگ "عبدالمطلب مرتضویان" در تشریح جرئیات این خبرافزود:در پی مراجعه شهروندی یاسوجی به ماموران پلیس مبنی بر دستبرد و برداشت غیر قانونی از حساب شخصی از سوی فردی ناشناس موضوع در دستور کار ویژه ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی اظهار کرد:ماموران با انجام اقدامات ویژه اطلاعاتی و الکترونیکی با استفاده از شگردهای خاص فنی پلیس در فضای مجازی موفق شدند،متهم به این پرونده را شناسایی کنند.

رییس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد:ماموران در ادامه تحقیقات و بازجویی های فنی از این فرد دریافتند این متهم 19 ساله با دسترسی به شماره حساب و رمز دوم عابر بانک مالباخته از طریق اینترنت اقدام به سرقت کرده است.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد یکی از علل وقوع چنین جرائمی را عدم آشنایی بزه دیدگان به اینترنت همزمان با رشد سریع سیستم های خدمات ادارای در فضای مجازی عنوان کرد.

وی به شهروندان هشدار داد:هرگز رمز دوم و شماره حساب بانکی خودرا در اختیار افراد غیر قرار نداده و مراقب افراد شیاد و کلاهبردار در این ارتباط باشند.



تاریخ انتشار : 1 مرداد 1391, 18:53



» اخبار مرتبط:

  • اقدام غیر اخلاقی جوان 20 ساله با مادرش
  • دستگیری رقیق خیانتکار دوران سربازی در یاسوج
  • عامل برداشت کننده غیرمجاز از حساب بانکی در یاسوج دستگیر شد
  • فروش سئوالات کنکور با قیمت مناسب شیوه جدید کلاهبرداری در فضای مجازی
  • سارق اینترنتی د رکهگیلویه وبویراحمد دستگیرشد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟