مشروح اخبار


» فروش سئوالات کنکور با قیمت مناسب شیوه جدید کلاهبرداری در فضای مجازی



رییس پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد از شیوه جدید کلاهبرداری افراد سودجو در فضای مجازی اینترنت با عنوان فروش سوالات کنکور با قیمت مناسب خبر داد.

 

به گزارش


رییس پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد از شیوه جدید کلاهبرداری افراد سودجو در فضای مجازی اینترنت با عنوان فروش سوالات کنکور با قیمت مناسب خبر داد.

 

به گزارش راک نیوز؛"سرهنگ عبدالمطلب مرتضویان" افزود: طی رصد کارآگاهان این پلیس در فضای مجازی اینترنت، در یکی از شبکه‌های اجتماعی فردی با قرار دادن متنی با موضوع فروش سئوالات کنکور، اقدام به ارتباط با داوطلبان کنکور می‌کرد غافل از اینکه این کار نوعی کلاهبرداری است.

 

وی تصریح کرد: افراد کلاهبردار با ارسال شماره حساب به افراد خواهان سئوالات کنکور، مبالغی را جهت فروش سوالات از آنان دریافت می‌کردند که در ادامه افراد ساده لوح پس از واریز وجه و عدم ارسال سئوالات، متوجه کلاهبرداری فرد خاطی می‌شوند.

 

رییس پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد هشدار داد: امروز مجرمان با درج آگهی‌های مبنی بر فروش کالاها و اجناس مختلف از فرد قربانی تقاضای پرداخت وجه به صورت الکترونیکی و از طریق دستگاه‌های عابر بانک و یا به وسیله پرداخت اینترنتی می‌کنند، لذا کاربران باید مراقب باشند.

 

مرتضویان با تاکید بر اینکه رمز اول و دوم و کدCVV2کارت، اطلاعاتی محرمانه است، خاطرنشان کرد: از قرار دادن اطلاعات در اختیار دیگران خودداری کنید و در صورت مواجه با چنین افرادی مراتب را سریعا با پلیس 110 و یا پلیس فتا در میان بگذارید.



تاریخ انتشار : 29 آبان 1392, 16:14



» اخبار مرتبط:

  • کلاهبرداری با ارسال پیامک «شما برنده شده‌اید»
  • دستگیری سارق اینترنتی در یاسوج
  • سرقت اینترنتی با سوء استفاده از طرح "هزاران لبخند"در کهگیلویه و بویراحمد
  • سوء استفاده از دختران در سایت همسریابی
  • دعوت به روابط نامشروع برای کارت شارژ!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟