مشروح اخبار


» سوء استفاده از دختران در سایت همسریابی



رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری فردی خبر داد که با راه‌اندازی سایت‌های همسریابی از دختران جوان سوء استفاده می‌کرد...................

به گزارش راک نیوز:رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری فردی خبر داد که با راه‌اندازی سایت‌های همسریابی از دختران جوان سوء استفاده می‌کرد.

سرهنگ مرتضویان در تشریح این خبر گفت: پیرو شکایت فردی مبنی بر دریافت ایمیل‌های تهدیدآمیز ماموران اقدامات خود را برای شناسایی این فرد یا افراد آغاز کردند. بنا بر اظهارات شاکیه چندی پیش از طریق یکی از سایت‌های همسریابی با فردی آشنا شده و پس از مدتی بنا به درخواست متهم این زن چندین عکس خود را برای متهم ارسال کرده است.
مرتضویان با بیان اینکه پس ازمدتی از ارسال عکس‌ها شاکیه با دریافت ایمیل‌هایی تهدیدآمیز مورد تهدید قرار گرفته است که در صورت عدم‌ادامه دوستی تصویرش در سایت‌ها منتشر می‌شود، گفت: کارشناسان پلیس فتا در بررسی‌ها، متهم را شناسایی و پس از عملیاتی وی را دستگیر کردند.

رییس پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد به کاربران هشدار داد: از ارائه اطلاعات و تصاویر شخصی در سایت‌های دوست‌یابی و همسریابی خودداری کنند و به این سایت‌ها اعتماد نکنند چرا که مراجعان به این گونه سایت‌ها معمولا قصد ازدواج ندارند و صرفا هدفشان سوءاستفاده و کلاهبرداری از افراد است.
منبع /ایسنا



تاریخ انتشار : 2 خرداد 1391, 18:25



» اخبار مرتبط:

  • دستگیری عوامل یک سایت همسریابی با ۲۰ هزار عضو
  • اقدام غیر اخلاقی جوان 20 ساله با مادرش
  • هتک حرمت دختر جوان توسط عموی ناتنی
  • افشای راز پرونده هتک حیثیت یک پرستار در شیراز
  • سارق اینترنتی د رکهگیلویه وبویراحمد دستگیرشد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟