مشروح اخبار


» سارق اینترنتی د رکهگیلویه وبویراحمد دستگیرشد



سرهنگ مرتضویان رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: پیرو شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی، ماموران اقدامات خود را در این رابطه آغاز کردند.


به گزارش راک نیوز  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا سرهنگ مرتضویان رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: پیرو شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی، ماموران اقدامات خود را در این رابطه آغاز کردند.

سرهنگ مرتضویان افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد تمامی برداشت‌ها به صورت اینترنتی بوده که شامل خرید کارت شارژ و کالا است.

وی در ادامه گفت: با اقدامات فنی و تخصصی متهم شناسایی و به این پلیس احضار شد، وی پس از مواجه با ادله موجود به جرم خود اعتراف و اظهار داشت مشخصات کارت بانکی شاکی و رمز آن را بر روی تکه کاغذی در یکی از کافی نت‌های سطح شهر پیدا کرده و اقدام به خرید اینترنتی کردم.

رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد هشدار داد: برای انجام امور بانکی حتی الامکان از کافی نت‌ها و مراکز عمومی استفاده نکرده و در صورت نیاز اطلاعات حسابتان را خود وارد کرده و آنها را در اختیار دیگران نگذارید و سعی کنید اطلاعات و رمزهای کارت بانکی خود را یادداشت نکرده و به ذهن بسپارید.



تاریخ انتشار : 20 فروردین 1392, 19:20



» اخبار مرتبط:

  • عامل برداشت کننده غیرمجاز از حساب بانکی در یاسوج دستگیر شد
  • اقدام غیر اخلاقی جوان 20 ساله با مادرش
  • خیانت به پدر برای اسکناس
  • سوء استفاده از دختر دانشجو
  • دستگیری رقیق خیانتکار دوران سربازی در یاسوج
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟