مشروح اخبار


» سارق سیم‌کارت عامل برداشت غیرمجاز بود



 سرهنگ مرتضویان با بیان اینکه پیرو شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب وی، ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند، گفت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد...

رییس پلیس فضای تولید وتبادل اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی و دستگیری فردی که پس از سرقت سیم‌کارت و سوءاستفاده از آن اقدام به سرقت اینترنتی کرده بود، خبر داد.

 

به گزارش راک نیوز، سرهنگ مرتضویان با بیان اینکه پیرو شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب وی، ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند، گفت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که کلیه برداشت‌ها از طریق سیم‌کارت اعتباری به شماره معلوم و صرف خرید اینترنتی کارت شارژ تلفن شده است، بنابراین صاحب این خط که زنی از توابع یکی از روستاهای این شهرستان به پلیس احضار شد.

 

وی افزود: این زن در اظهارات خود عنوان کرد که این سیم‌کارت متعلق به او نیست و از آن اطلاعی ندارد.

 

مرتضویان با بیان اینکه در استعلام‌ها معلوم شد، سیم کارتی توسط برادر این خانم و با استفاده ازمدارک هویتی وی صادر شده و سیم‌کارت مورد استفاده متهم، جایزه سیم‌کارت اول بوده که به دست آنها نرسیده است، افزود: پس از انجام تحقیقات متهم شناسایی و دستگیر شد.

 

وی با بیان اینکه متهم به جرم خود معترف و اظهارکرد که از دفتر خدمات ارتباطی این روستا که برادرم مسئول آن است، سیم‌کارت را سرقت کرده و با توجه به این که برادر شاکی از همکلاسی‌هایم بود زمانی که برای پرداخت شهریه به کافی‌نت رفته بودیم وی این اطلاعات را به صورت مکتوب همراه داشت و من در فرصتی مناسب آن را یادداشت و اقدام به سرقت از حساب کردم، گفت: مجرم به اتهام سرقت سیم‌کارت و سوءاستفاده از آن و نیز سرقت اینترنتی از حساب روانه زندان شد.(ایسنا)



تاریخ انتشار : 23 اسفند 1391, 23:41



» اخبار مرتبط:

  • عامل برداشت کننده غیرمجاز از حساب بانکی در یاسوج دستگیر شد
  • سارق اینترنتی د رکهگیلویه وبویراحمد دستگیرشد
  • خیانت به پدر برای اسکناس
  • سرقت از حساب معلم برای خرید بازی رایانه‌ای
  • دستگیری رقیق خیانتکار دوران سربازی در یاسوج
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟