مشروح اخبار


» گاف خبرگزاری فارس در کهگیلویه وبویراحمد!/یاعجله مدیرآموزش وپرورش گچساران



خبرگزاری فارس اگرچه سریعا اقدام به حذف این خبر از روی خروجی خود نموده ، تاشاید هم برای خود وهم برای مدیر آموزش وپرورش گچساران آبروداری کرده باشد چرا که با انتشار این خبر میتوان گفت دراستان ما همه چی با سراسر کشور فرق دارد. 
اما انتشار هم زمان خبر در موتورهای جستجوگر  ..

درحالیکه زنگ انقلاب همه ساله در روز 12بهمن درساعت 9:33 دقیقه بصورت همزمان در سراسر ایران اسلامی نواخته میشود،ولی بگفته خبرگزاری فارس ،این زنگ  در ساعت 8صبح درمدرسه پسرانه صنعت نفت گچساران نواخته شد!

خبرگزاری فارس اگرچه سریعا اقدام به حذف این خبر از روی خروجی خود نموده ، تاشاید هم برای خود وهم برای مدیر آموزش وپرورش گچساران آبروداری کرده باشد ،اما انتشار هم زمان خبر در موتورهای جستجوگرباعث گردید تا بسیاری از این ناهماهنگی  وبی برنامگی چه در آموزش وپرورش شهرستان گچساران وچه خبرگزاری فارس در این استان باخبر شوند.

بخشی از خبر که برای خبرگزاری فارس قابل حذف نبود:

alt
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران صبح امروز و با حضور مسئولان ادارات و نهادهای این شهرستان زنگ نمادین انقلاب اسلامی ایران، در مدرسه پسرانه صنعت نفت گچساران نواخته شد. - در این مراسم که رأس ساعت هشت صبح آغاز شد، دانش آموزان با اجرای سرود «دیو چو بیرون رود فرشته درآید» - پیروزی انقلاب اسلامی را یکصدا جشن گرفتند. - ظهیرالدین پورالحسینی، مدیر آموزش و پرورش گچساران در این مراسم نمادین ضمن تبریک به مناسبت آغاز دهه فجر اظهار کرد: مهم ترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی در برابر رژیم سلطنتی پهلوی، وحدت و یکدلی مردم بود ...

تصویرخبر فوق پس از حذف :

alt



تاریخ انتشار : 12 بهمن 1392, 09:43



» اخبار مرتبط:

  • 13 آبان یک کلاس معرفت‌افزایی است
  • مدارس چهارشنبه "تعطیل" نیست/«زنگ انقلاب» 11 بهمن نواخته می‌شود
  • گردهمایی هم‌اندیشی مدیران مدارس گچساران برای جشن نیکوکاری
  • همایش بزرگ پیوند فرهنگ وارزشهادرگچساران برگزارشد
  • مدیرآموزش وپرورش گچساران داغدار شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود