مشروح اخبار


» یک دهدشتی رئیس کمیسیون حقوقی شورای عالی استان‌ها درکشورشد



وی عضو شورای شهر دهدشت و نماینده کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی استان‌ها، با کسب اکثریت آراء به عنوان رئیس کمیسیون حقوقی این شورا در کشور انتخاب شد.به گزارش  خبرنگار راک نیوز  ....

امیررضا خوش‌آیین عضو شورای شهر دهدشت و نماینده کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی استان‌ها، با کسب اکثریت آراء به عنوان رئیس کمیسیون حقوقی این شورا در کشور انتخاب شد.
به گزارش (محسن تباری)خبرنگار راک نیوز از کهگیلویه ؛ نماینده کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی استان‌ها، با اشاره به برگزاری جلسه شورای عالی کشور با حضور آیت‌الله موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران و قدمی ریاست سازمان بحران کشور، اظهار داشت: در این جلسه که به منظور انتخاب اعضای کمیسیون‌های پنج‌گانه شورای عالی استان‌ها برگزار شد، 75 نفر از اعضای شورای عالی استان‌ها حضور داشتند.

عضو شورای شهر دهدشت از کمیسیون برنامه و بودجه، حقوقی، عمران، فرهنگی و نظارت به پنج کمیسیون شورای عالی استان‌ها نام برد و افزود: در انتخابات صبح امروز که در محل مجلس قدیم برگزار شد برای عضویت در کمیسیون حقوقی این شورا اعلام آمادگی کردم.

خوش‌آیین در ادامه تصریح کرد: پس از برگزاری انتخابات و در رقابتی با 17 نفر از نمایندگان شورای عالی استان‌ها توانستم حائز اکثریت آراء شوم.

نماینده شورای کهگیلویه در شورای عالی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جلسه دیگری در انتخاب اعضای هیئت رئیسه شورای حل اختلاف که چندی قبل در تهران برگزار شده بود، با بیان اینکه برای عضویت در هیئت مرکزی حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شوراهای اسلامی کل کشور نامزد شده بودم، افزود: در انتخابات انتخاب هیئت رئیسه این شورا با دکتر مهدی چمران رقابت داشتم.

خوش‌آیین اعلام آمادگی برای عضویت در هیئت رئیسه حل اختلاف را به خاطر دفاع از صیانت مردم و نشان دادن توانایی فرزندان کهگیلویه و بویراحمد در کشور عنوان و تصریح کرد: در دور دوم این انتخابات متأسفانه نتوانستم اکثریت آراء را از آن خود کنم.



تاریخ انتشار : 24 بهمن 1392, 18:32



» اخبار مرتبط:

  • نماینده کهگیلویه در شورای عالی استان تعیین شد
  • اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تعیین شدند
  • سرانجام رئیس شورای اسلامی شهرستان گچساران انتخاب شد
  • انتخابات شورای شهر مرکزیکی از استان هاتأیید نشد
  • رئیس شورای شهر سوق تعیین شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟