مشروح اخبار


» همکاری مضاعف راهور و آموزش و پرورش لنده برای ترویج مسائل ترافیکی



سید عیسی‌تقوی‌فرد  در جلسه شورای فرهنگ عمومی ضمن تقدیر از اجرایی شدن مصوبات شورای فرهنگ عمومی در خصوص ساماندهی آرامستان لنده، گفت: جدیت و پیگیری در امور مختلف و اجرایی شدن مصوبات جلسات شورای فرهنگ عمومی امری است که باید در دستور کار اعضای اجرایی جلسه قرار گیرد.

وی با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) افزود: ما باید فرهنگ فاطمی را در مدارس و در میان دانش‌اموزان و نسل جوان جامعه نهادینه کنیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش لنده خاطرنشان کرد: دلیل بسیاری از انحرافات و فساد در جوامع دور شدن از فرهنگ اهل‌بیت(ع) بوده که ما باید نگذاریم در کشورمان این موضوع به عینیت برسد هر چند مسئولان فرهنگ‌سازی را در دستور کار خود قرار داده‌اند ولی تلاش و جدیت بیشتر لازم است.

تقوی‌فرد تصریح کرد: هجمه های دشمنان ما برای جدایی ما از فرهنگ اهل‌بیت(ع) است، اما با برنامه‌ریزی و نهادینه کردن این فرهنگ می‌توانیم جامعه را از خطر سقوط فرهنگی و دینی نجات دهیم.

وی بر لزوم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تأکید کرد و متذکر شد: با توجه به اهمیت موضوع و با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بیش از 15 جلسه آموزشی و فرهنگ سازی در مدارس شهرستان برگزار شده است.

رئیس آموزش و پرورش لنده خاطرنشان کرد: برای فرهنگ سازی در جامعه باید آگاه‌سازی در دستور کار قرار گیرد و با برخورد مناسب پرسنل و شیوه‌های مختلف تبلیغی می‌توان این مهم را جامه عمل پوشاند.

تقوی‌فرد اضافه کرد: ما باید ظرفیت و پتانسیل شهرستان را در نظر بگیریم سپس اقدام به برنامه‌ریزی کنیم.

سرهنگ فرهاد رحیمی، فرمانده انتظامی لنده نیز در این جلسه با اشاره تبلیغات وسیع پلیس برای فرهنگ‌سازی قوانین راهنمایی و رانندگی در جامعه گفت: امروزه شاهد اجرای برنامه‌های تلویزیونی ، رادیویی و استفاده از رسانه‌های نوشتاری در خصوص آموزش و فرهنگ‌سازی قوانین در جامعه هستیم.

فرمانده انتظامی لنده افزود: بنرها و بروشورهای تبلیغاتی در این خصوص زده شده و نیاز هم وجود دارد بیش از این برای آگاهی مردم اقدام صورت گیرد، اما آنچه بیش از همه تبلیغات باعث فرهنگ‌سازی خواهد شد رعایت قوانین توسط مسئولان ادارات و نهادها است.

وی تصریح کرد: متأسفانه کمبود نیرو و امکانات از مهمترین مشکلاتی است که وجود دارد و ساختمان‌هایی هم که در اختیار ما قرار داشته قدیمی و فرسوده بوده و نیازمند تعمیر و مرمت است




تاریخ انتشار : 25 اسفند 1392, 08:27



» اخبار مرتبط:

  • اتاق فکر مشترک صدا و سیما و محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد تشکیل می‌شود
  • اجرای جشنواره بازی‌های بومی، محلی در دهدشت+عکس
  • خواب رزمنده در خیبر+عکس
  • مراسم تشییع امام جمعه سابق گچساران آغاز شد
  • در سفر خارجی نوروزی مقصد مهم نیست؛ عشق مهم است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟