مشروح اخبار


» کلاس‌های آموزش حقوق شهروندی در صنعت کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود



داریوش دیودیده در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع در دستگاه‌‌های دولتی، اظهار کرد: با توجه به گستره و تنوع جامعه هدف سازمان صنعت، معدن و تجارت، این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی گفت: در همین راستا طرح صیانت از حقوق شهروندی در سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد به مرحله اجرا در آمد است.

دیودیده با اشاره به به برخی اقدامات صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در راستای تکریم ارباب رجوع عنوان کرد: یکی از اقدامات مهم این سازمان بازرسی نامحسوس از ادارات شهرستانی و نظارت بر روند اجرای امور و تکریم ارباب رجوع، تشکیل کمیته های صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب و برگزاری جلسات مستمر است که به صورت متناوب در حال انجام است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تشکیل کلاس‌های آموزش حقوق شهروندی و کمیته صیانت از حقوق شهروندی را گامی مهم برای آشنایی کارکنان این سازمان با وظائف خود در این مورد عنوان کرد و افزود: تلاش بدنه این سازمان حرکت به سوی ارائه بهترین خدمات در کمترین زمان ممکن به شهروندان است.

دیودیده ابراز کرد: بدون شک تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی وجود دارد و انتظار می‌رود که شهروندان با ارتباط و مکاتبه با مسئولان صنعت و معدن استان نقاط ضعف را گوشزد کنند تا این سازمان با برطرف کردن این نقاط ضعف به نقطه مطلوب در ارائه خدمات به جامعه هدف خود برسد.




تاریخ انتشار : 28 اردیبهشت 1393, 14:20



» اخبار مرتبط:

  • انتصاب سرپرست جدید معاونت « امور صنايع و معادن » سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد
  • طرح نظارتی ویژه شب یلدا در کهگیلویه و بویراحمد اجرا خواهد شد
  • مردم کهگیلویه و بویراحمد فریب افراد سودجو را نخورند
  • رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد: برخی نانوایی های غیرفعال آرد می فروشند
  • بیش از ۵ هزار نفر در کهگیلویه و بویراحمد سبد کالا دریافت نکردند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟