مشروح اخبار


» آغاز عملیات اجرایی چهار پروژه عمران شهری در یاسوج



عملیات اجرایی چهار پروژه عمران شهری با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسوولان اجرایی این استان روز شنبه در یاسوج آغاز شد.

به گزارش  پایگاه خبری راک نیوز ؛ شهردار یاسوج در آیین آغاز عملیات اجرایی پارک بزرگ ولایت (تپه استانداری )گفت: این طرح در زمینی به مساحت 14 هکتار ساخته می شود که 60 درصد آن را فضای سبز به خود اختصاص داده و از امکانات خدماتی و رفاهی نیز برخوردار خواهد بود.

محمدعلی جاوید افزود: باتوجه به اینکه این پروژه از سالهای قبل راکد بوده است امسال از محل ماده 180 اعتباری افزون بر 18 میلیارد ریال به آن اختصاص یافت که پیش بینی می شود تا بهمن سال جاری به بهره برداری برسد.

وی فاز دوم پارک غدیر را دومین طرح اجرایی عنوان کرد و گفت: عملیات اجرایی فاز اول این طرح با اعتبارات و منابع داخلی شهرداری یاسوج آغاز شد و فازدوم آن نیز به مساحت 14 هکتار با اعتبار 10میلیارد ریال در حال اجراست که انتظار می رود تا دی 93 افتتاح شود.

وی ابراز داشت: در ورودی یاسوج و در محدوده کارخانه قند این شهر زمینی به مساحت یک هکتار به شهرداری واگذار شد که برای توسعه فضای سبز و زیباسازی شهر از آن استفاده خواهد شد.

جاوید میزان اعتبار پروژه فضای سبز و زیباسازی ورودی شهر یاسوج را پنج میلیارد ریال اعلام کرد.

وی طرح مسیر برگشت جاده آبشار یاسوج را از دیگر پروژه های اجرایی دانست و ابراز داشت:این طرح به طول سه کیلومتر و عرض 10 متر اجرا می شود.

شهرداریاسوج افزود: دو میلیارد ریال از محل اعتبارات 180 برای اجرای این طرح و بهسازی آبشار و معابر عمومی شهر یاسوج هزینه خواهد شد.

جاوید گفت: با بهره داری از این طرح تا پایان خرداد امسال مشکلات ترافیکی در جاده آبشار نیز برطرف می شود.

وی 12 هزار متر مربع پیاده رو سازی در سطح شهر یاسوج و آماده سازی 100 دان بتنی برای تکمیل پل ها در سطح این شهر را از اقدامات شهرداری یاسوج در چندماه اخیر اعلام کرد.

شهردار یاسوج با اشاره به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: با توجه به این شعار محوری رهبر انقلاب به زودی تابلوهای گردشگری برای راهنمایی مسافران و گردشگران در یاسوج نصب خواهد شد.




تاریخ انتشار : 10 خرداد 1393, 15:22



» اخبار مرتبط:

  • عملیات اجرایی راه آهن یاسوج -اقلید به زودی آغاز می شود
  • افتتاح و کلنگ‌زنی 115 پروژه عمرانی کهگیلویه و بویراحمد
  • یک هزار میلیارد تومان به احداث راه آهن یاسوج اقلید اختصاص یافت
  • وزیر راه و شهرسازی به یاسوج سفر می کند/ دیدار دوبرادر
  • جاده برفکوه اتصال چاروسا به یاسوج
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟