مشروح اخبار


» جوابیه مرکز بهداشت بویراحمد/همراهان بیمار سراغ پزشک را از عابر گرفتند



بر اساس این بیانیه مامای کشیک نیز در این مرکز حضور داشت اما همراهان بیمار به دلیل فشار روحی وارد شده جلوی ورودی مرکز لوداب از شخصی که از کارکنان بهداشت لوداب نبود سراغ پزشک را گرفتند


روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد در واکنش به خبر مرگ زن باردار لودابی باصدور بیانه ای اظهار کرد که همراهان این زن باردار سراغ پزشک را از عابری که جلوی مرکز بهداشت بود گرفتند.

بر اساس این بیانیه پزشک در مرکز بهداشت لوداب حاضر بود اما همراهان بیمار به وی مراجعه نکردند.

به گزارش راک نیوز ؛ در این بیانیه آمده است: زمان آوردن بیمار به مرکز بهداشتی و درمانی لوداب، پزشک در روستای ˈتل درازˈ در سه کیلومتری مرکز بود که باشنیدن این حادثه در سه دقیقه به مرکز لوداب رسید.

بر اساس این بیانیه مامای کشیک نیز در این مرکز حضور داشت اما همراهان بیمار به دلیل فشار روحی وارد شده جلوی ورودی مرکز لوداب از شخصی که از کارکنان بهداشت لوداب نبود سراغ پزشک را گرفتند و با اظهار بی اطلاعی این شهروند، بیمار را به مرکز ˈچینˈ و سپس ˈمارگونˈ در 35 کیلومتری لوداب بردند.

روز یکشنبه زن بارداری در یکی از روستاهای حومه لوداب جان سپرد که سوژه گزارش ایرنا شده بود.

یکی از اهالی لوداب به خبرنگار ایرنا گفته بود: خواهرم اعظم آهون 25ساله در حالی که هشت ماه از زمان بارداری وی می گذشت دچار بیهوشی شد، وقتی آن را به مرکز درمانی لوداب رساندند، کسی در این درمانگاه برای پاسخگویی حضور نداشت.



وی گفته بود: این زن جوان باردار را به مرکز چین واقع در 15کیلومتری لوداب رساندند که متاسقانه آن مرکز درمانی نیز پزشک نداشت و در حین اعزام به مارگون که با لوداب 75کیلومتر فاصله دارد، زن جوان باردار با نوزاد در آستانه تولد او فوت کرد.



تاریخ انتشار : 27 خرداد 1393, 11:40



» اخبار مرتبط:

  • غرق شدن دو نوجوان در رودخانه لوداب یاسوج
  • بانوی باردار طسوجی از مرگ حتمی نجات یافت
  • بی نظیر ترین تصویر طبیعت در یک قاب!+عکس
  • انتصاب در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • خبررئیس شبکه بهداشت درمان چاروسا از راه اندازی رادیولوژی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟