مشروح اخبار


» آسیب به ۲۰۰ مسکن، بر اثر زلزله 5ریشتری در شهرستان ممسنی



فرماندارممسنی با بیان اینکه در این حادثه قطعی برق و آب نداشته‌ایم، گفت: مسکن‌های این منطقه عموما مقاوم سازی نشده‌اند و اگر زلزله کوتاه مدت بامداد امروز بیشتر ادامه پیدا می‌کرد معلوم نبود چه اتفاقی رخ می‌داد. پیکیری با بیان اینکه در بابا منیر ممسنی 1360 نفر در 


فرماندار ممسنی گفت: پس از بررسی ها مشخص شد بر اثر زلزله بامداد امروز در برخی نقاط بابا منیر به ۲۰۰ مسکن، ۳۰ درصد خسارت وارد شده است.

به گزارش راک نیوز ؛ رهام پیکری در گفت‌و‌گو با خبرنگاران، اظهار کرد: هم اکنون 3 گروه از فرمانداری، بنیاد مسکن و هلال احمر در این منطقه مستقر هستند.

وی با بیان اینکه این حادثه خسارت جانی نداشته است، تصریح کرد: در زلزله بامداد امروز سقف دو خانه تخریب شد که خوشبختانه به سبب خالی بودن از سکنه اتفاقی برای اهالی خانه رخ نداد.

فرماندار ممسنی با بیان اینکه در این حادثه یک نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شده است، خاطر نشان کرد: میزان خسارات زلزله همچنان در دست بررسی است.

وی با بیان اینکه در این حادثه قطعی برق و آب نداشته‌ایم، گفت: مسکن‌های این منطقه عموما مقاوم سازی نشده‌اند و اگر زلزله کوتاه مدت بامداد امروز بیشتر ادامه پیدا می‌کرد معلوم نبود چه اتفاقی رخ می‌داد.

پیکیری با بیان اینکه در بابا منیر ممسنی 1360 نفر در 350 خانه زندگی می‌کنند، اظهار کرد: 200 نفر از مردم این بخش را به بانک برای گرفتن تسهیلات مقاوم سازی معرفی کرده‌ایم، اما مردم استقبال چندانی از آن نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه بسیاری از خانه‌های این بخش فرسوده‌اند، خاطر نشان کرد: پس از بررسی‌ها مشخص شد بر اثر زلزله بامداد امروز در برخی نقاط بابا منیر به 200 مسکن، 30 درصد خسارت وارد شده است.



تاریخ انتشار : 31 خرداد 1393, 18:58



» اخبار مرتبط:

  • آتشی که مزرعه گندم کشاورز قلعه‌رئیسی را خاکستر کرد
  • مهار آتش‌سوزی باغ مرکبات در روستای «آرو»
  • خسارت ۵۰۰ میلیونی وزش باد در شهرستان رستم
  • مرگ موتورسوار دشتستانی بر اثر برخورد با پراید
  • تازه ترین اخبار از انفجار در پتروشیمی عسلویه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟