مشروح اخبار


» مردم باید شهرستان شدن چرام و باشت را لمس کنند



اگر این وضع حاکم باشد مردم خواهند گفت این چه شهرستانی است که ما باید کارهایمان را با سفر به شهرستانی دیگر انجام دهیم.

وی گفت: باید سایت اداری در این شهرستان‌ها دایر شود تا ادارات رغبت بیشتری به استقرار داشته و بهانه‌ای هم در این زمینه برای ادارات نباشد.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد: مردم باید شهرستان شدن چرام و باشت را لمس کنند

به گزارش راک نیوز به نقل از فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید سطح خدمات در شهرستان‌های تازه تاسیس چرام و باشت به حدی برسد که مردم شهرستانی شدن را در این مناطق لمس کنند.

 

اکبر نیکزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: سایت اداری باید هر چه زودتر در شهرستان‌های تازه تاسیس چرام و باشت احداث شود تا ادارات در این مجتمع مستقر شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کارهای همه مسئولان نظام اسلامی برای رضایت مردم و خداوند است، عنوان کرد: وقتی شهرستانی تاسیس می‌شود باید مردم این تغییرات را لمس کنند نه اینکه وضع دقیقا مانند گذشته باشد.

وی افزود: کشاورزی که باید کارش در اداره جهاد کشاورزی یکی از این دو شهرستان‌ انجام شود ولی این ادارات یا مستقر نشده باشند یا پاسخگو نباشند و فرد مجبور باشد به شهرستان مجاور مراجعه کند، این موجب نارضایتی مردم خواهد شد.

نیکزاد ادامه داد: اگر این وضع حاکم باشد مردم خواهند گفت این چه شهرستانی است که ما باید کارهایمان را با سفر به شهرستانی دیگر انجام دهیم.

وی گفت: باید سایت اداری در این شهرستان‌ها دایر شود تا ادارات رغبت بیشتری به استقرار داشته و بهانه‌ای هم در این زمینه برای ادارات نباشد.

نیکزاد تاکید کرد: مردم این استان از هر نظر شایسته خدمت هستند و همه تلاش‌های مسئولان برای انجام خدمات مورد نیاز به مردم است.

مقام ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد از فرمانداران شهرستان‌های چرام و باشت خواست تا نسبت به راه‌اندازی سایت اداری و تحویل کلید به ادارات برای دایر شدن در این دو شهرستان اقدام کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید سطح خدمات در شهرستان‌های تازه تاسیس چرام و باشت به حدی برسد که مردم شهرستانی شدن را در این مناطق لمس کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اعلام آمادگی برای رفع مشکلات  اولیه این دو شهرستان تازه تاسیس خاطرنشان کرد: فرمانداران سایت اداری را در اولویت کارهای خود قرار دهند و با جدیت موانع سد راه احداث این مجتمع اداری را برطرف کنند.

وی تاکید کرد: استقرار ادارات گام موثری برای رفاه حال مردم در پیگیری کارهای اداری خود است که باید هر چه سریع‌تر محقق شود.



تاریخ انتشار : 27 خرداد 1391, 08:32



» اخبار مرتبط:

  • باشت ؛شهرستانی با نیمی از ادارت
  • شهرستان کهگیلویه میزبان سفر شهرستانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد
  • استقلال اسمی به درد ما نمی‌خورد
  • زیرگذر گچساران از نیمه سال 92 به بهره‌برداری می‌رسد.
  • پزشك متخصص برای شهرستان چرام و باشت تعریف نشده است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟