مشروح اخبار


» اعتراف فرماندار به شایستگی های" داربام"



هرگونه موفقیت و توفیق فرمانداری این شهرستان مرهون تعامل رسانه و روابط عمومی است.

رضایی ادامه داد: گاهی یک روابط عمومی خوب، یک دستگاه که حتی عملکردی متوسط را دارد تا سطح خوب و حتی عالی بالا می‌کشاند و بر خلاف این موضوع نیز ممکن است که این مهم نشان از اهمیت کار روابط‌ عمومی‌ها دارد.....


 

 

به گزارش راک نیوز به نقل از فارس، ناصر رضایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیاری از وعده‌های فراموش شده مسئولان با تذکرها و راهکارهای رسانه‌ها در این استان جان می‌گیرند که لازم است نگاه به رسانه و روابط ‌عمومی‌ها تغییر کند.

فرماندار شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه کار رسانه‌ها و روابط‌ عمومی‌ها در یک راستا است، افزود: ارتباط روابط‌ عمومی‌ها و رسانه‌ها می‌تواند یک سازمان را در یک شهر، استان، کشور و حتی دنیا موفق کند.

وی گفت: امروز سازمانی موفق است که روابط عمومی موفقی داشته باشد.

رضایی ادامه داد: گاهی یک روابط عمومی خوب، یک دستگاه که حتی عملکردی متوسط را دارد تا سطح خوب و حتی عالی بالا می‌کشاند و بر خلاف این موضوع نیز ممکن است که این مهم نشان از اهمیت کار روابط‌ عمومی‌ها دارد.

این فرماندار با اشاره به نگاه رسانه‌ای مدیران ابراز داشت: یکی از مؤلفه‌های اصلی که یک مدیر با آن ارزیابی می‌شود، جایگاه روابط‌ عمومی آن سازمان است.

وی مخاطب روابط‌ عمومی‌ها را مردم دانست و اضافه کرد: از آن‌جا که روابط‌ عمومی به دلیل ایفای نقش چهره و ورودی و خروجی یک سازمان برای مردم دارای اهمیت هستند، روابط‌ عمومی موفق خواهد بود که بتواند از سوی مردم جایگاهش پذیرفته شود.

رضایی با قبول اینکه همه مسئولان و سازمان‌ها برای مردم کار می‌کنند، تاکید کرد: به این لحاظ که روابط‌ عمومی‌ها حرف و خواسته مردم و عملکرد سازمان را به صورت متقابل انتقال می‌دهند دارای ارزش و جایگاه مهمی هستند.

نماینده ارشد دولت در شهرستان کهگیلویه، عدم آشنایی مسئولان با جایگاه روابط‌ عمومی، عدم آشنایی روابط ‌عمومی‌ها با کار و رسالت خود، عدم اختیارات و امکانات مورد نیاز برای یک روابط ‌عمومی را از مهم‌ترین دلایل جانیفتادن این جایگاه مهم در ادارات و نهادهای این استان دانست.

 

رضایی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به جایگاه روابط‌ عمومی در فرمانداری تحت مدیریت خود تصریح کرد: اکنون همه می‌دانند که روابط‌ عمومی در فرمانداری کهگیلویه جایگاه خود را شناخته و به درستی در این مسیر گام برمی‌دارد.

فرماندار کهگیلویه نکته مهم در کار روابط‌ عمومی فرمانداری این شهرستان را پذیرفته شدن از سوی مردم دانست و تاکید کرد: این موفقیت مهمی است که یک جایگاه در جامعه پذیرفته شود.

رضایی با بیان اینکه همه فرمانداران این شهرستان قبل از من جایگاه روابط ‌عمومی را به خوبی تشخیص داده بودند، خاطرنشان کرد: از بدو پذیرش مسئولیت در فرمانداری کهگیلویه به این مهم توجه داشتم.

وی نگاه مسئولان به روابط‌ عمومی‌ها را مهم خواند و گفت: این جایگاه و نگاه به آن در استان کهگیلویه و بویراحمد وضعیت بهتری پیدا کرده ولی همچنان باید در این مسیر تلاش بیشتری به خرج دهیم.

 

فرماندار شهرستان کهگیلویه، روابط‌ عمومی موفق را در گرو ارتباط مؤثر و مداوم با رسانه‌ها خواند و عنوان کرد: فرمانداری کهگیلویه به کمک یک نیروی با تجربه و علاقه‌مند به خوبی این ارتباط را برقرار کرده که بدون شک شهرستان کهگیلویه از این امتیاز بهره لازم را برده است.

وی با قدردانی از محمود داربام برای تلاش‌هایش در طول چند سال اخیر در روابط‌ عمومی فرمانداری کهگیلویه، اظهار امیدواری کرد به کمک رسانه بتوانیم ارتباط خود را با مردم به عنوان ولی‌نعمتان روز به روز بیشتر کنیم تا بتوانیم منشأ خدمات بهتری به مردم شویم.

به گزارش فارس، روابط‌ عمومی فرمانداری کهگیلویه به عنوان روابط عمومی برتر در استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شده است.



تاریخ انتشار : 27 خرداد 1391, 09:50



» اخبار مرتبط:

  • گلایه/برخی مسئولان به روابط عمومی‌ شهرستان‌ها بهایی نمی‌دهند
  • برگزار ی دوره آموزشی ویژه روابط عمومی‌ها در کهگیلویه
  • ايجاد نمايندگي انجمن روابط عمومي ايران در گچساران
  • روابط عمومی نفت گچساران مقام برتر شرکت ملی نفت ایران شد
  • فرماندار برتر در راه تهران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟