مشروح اخبار


» مدیر جدید آموزش و پرورش بهبهان منصوب شد



مراسم تودیع و معارفه روسای آموزش و پرورش بهبهان با حضور آقای کمائی معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان و هیات همراه ، روسای ادارات محلی و مدیران مدارس در فرهنگسرای بهبهانیان برگزار گردید.


مراسم تودیع و معارفه روسای آموزش و پرورش بهبهان با حضور آقای کمائی معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان و هیات همراه ، روسای ادارات محلی و مدیران مدارس در فرهنگسرای بهبهانیان برگزار گردید.

به گزارش راک نیوز به نقل از  روابط عمومی آموزش و پرورش بهبهان : مراسم تودیع و معارفه روسای آموزش و پرورش بهبهان با حضور آقای کمائی معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان و هیات همراه ، روسای ادارات محلی و مدیران مدارس در فرهنگسرای بهبهانیان برگزار گردید.

علی فاکر مدیر سابق آموزش و پرورش بهبهان طی سخنانی ضمن تشکر از زحمات تمام کسانی که مستقیم و غیر مستقیم ، درون سازمانی و برون سازمانی به امر آموزش و پرورش شهرستان خدماتی رسانده و همکاری داشته اند اعم از مسئولین اداره کل، اداراتشهرستان ،مدیران و معلمان ، خیرین و اولیاء دانش آموزان، روحانیت معظم و خانواده های شهدا و ایثارگران و ...تقدیر کرد و موفقیت هایی که در این سال ها کسب شده را مرهون فعالیت های بی شائیه کلیه همکارانچه د ر اداره و چه در مدارس دانست.

 

شکراله ویسی مدیر جدید الانتصاب آموزش و پرورش بهبهان ،طی سخنانی با برشمردن خدمات مدیران گذشته آموزش و پرورش بهبهان و تشکر از زحمات کلیه آنها اظهار امیدواری نمود که بتواند راه آنها را ادامه داده و این مدیریت را با توکل به خداوند ، منویات مقام معظم رهبری و همدلی کلیه همکاران ژرف نگر اداری و آموزشی یک گام به جلو پیش ببرد.

وی در ادامه صحبتهایش با اشاره به اینکه سالها افتخار معلمی را در شهر های مختلف بر عهده داشته گفت برای ارتقاء جایگاه آموزش و پرورش به حمایت همه ادارات، نهادها، همشریان وخیرین نیاز داریم . اثر کار تربیتی به آن است که انسان خود نیز در کنار ش به آن بعنوان الگو باشد و حرکت کند و برای رسید به این منظور پیگیر منابع جدید مالیاز راه توسعه مشارکت- خواهیم بود

گفتنی است در پایان از طرف ادارات ، مجمع خیرین مدرسه ساز بهبهان ، و ... هدایا و لوح تقدیرهایی به آقای فاکر اهدا گردید



تاریخ انتشار : 4 مرداد 1393, 01:22



» اخبار مرتبط:

  • مدیر آموزش و پرورش چاروسا تغییر کرد
  • انتصاب مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام
  • بالاخره تغییرات دولت تدبیر به کهگیلویه رسید!/مدیر آموزش وپروش شهرستان منصوب شد
  • انتصاب در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • سرپرست جدید آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود