مشروح اخبار


» افزایش 16درصدی دانشجویان بسیجی در کهگیلویه وبویراحمد نسبت به میانگین کشوری



داریوش مثنوی عصر امروز در مراسم تودیع خود از مسئولیت فرماندهی بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان کارهای انجام شده در این قشر از بسیج استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد:


داریوش مثنوی در مراسم تودیع خود از مسئولیت فرماندهی بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان کارهای انجام شده در این قشر از بسیج استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد:کارهای زیرساختی زیادی در این مدت انجام شد که همه به واسطه همکاری دانشجویان بسیجی و مسئولان بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان بود.

به گزارش راک نیوز ؛ فرمانده سابق بسیج دانشجویی استان و فرمانده کنونی سپاه ناحیه بویراحمد ادامه داد: در این استان اکنون 37 مرکز دانشگاهی با بیش از 50 هزار دانشجو داریم که این تعداد دانشگاه و دانشجو وظیفه بسیج دانشجویی را برای ارائه خدمت سنگین‌تر می‌کند.

مثنوی افزود: تلاش ما در این چهار سال مسئولیت، تعامل با سایر اقشار بسیجی از جمله بسیج اساتید و بدنه ایثارگری بود که این فضای خوب موجب انجام کارهای خوبی شد.

فرمانده سابق بسیج دانشجویی استان بیان کرد: فضای اداری خود را توسعه دادیم و سالن جلسات احداث کردیم و اتوماسیون اداری راه انداختیم و اینترنت را در مجموعه بسیج راه‌اندازی کردیم و از فضای مجازی بهترین استفاده را بردیم.

مثنوی افزود: امروز در هر کدام از 37 دانشگاه و مرکز علمی و دانشگاهی در سراسر استان دارای سازمان و تشکیلات هستیم و حوزه‌ای نداریم که کمک هزینه دریافت نکند.

وی در ادامه گفت: اکنون دارای ناوگان خودرویی در همه حوزه‌ها هستیم که با پلاک دولتی در دانشگاه‌ها تردد می‌کنند و از نظر ناوگان خودرویی هیچ مشکلی نداریم.

فرمانده سابق بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد به تعداد گروه‌های جهادی کنونی استان اشاره کرد و افزود: در گذشته تعداد این گروه‌ها هشت گروه بود که اکنون به تعداد 18 گروه با انجام کارهای بزرگ از جمله در مسجدسازی افزایش یافته است.

وی در ادامه بیان آمار اقدامات بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در طول سال‌های گذشته از اعزام سالانه سه هزار دانشجو به اردوهای راهیان نور اشاره کرد و گفت: در طول سال‌های اخیر 12 هزار دانشجوی ما به این سفرهای معنوی اعزام شده‌اند.

مثنوی البته در خصوص تعداد دانشجویان بسیجی این استان هم آماری رضایت‌بخش را اعلام کرد و افزود: میانگین دانشجویان بسیجی کشور 22.5 درصد است در حالی که از کل دانشجویان استان ما در این 37 دانشگاه، 38.5 درصد آن‌ها عضو بسیج دانشجویی و به عبارتی بسیجی هستند.

برگزاری 32 کرسی آزاداندیشی، فعالیت 20 نشریه دانشجویی، برگزاری 15 یادواره شهدا ی دانشگاهی و یک یادواره استانی، برپایی 250 نشست بصیرتی و کسب مقام‌های اول و دوم کشوری در شاخصه‌های مختلف از دیگر موفقیت‌های بسیج دانشجویی استان بود که مثنوی به آن‌ها اشاره کرد.



تاریخ انتشار : 15 مرداد 1393, 12:44



» اخبار مرتبط:

  • انتصاب فرمانده بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد
  • تمام کارکنان ادارات گچساران بسیجی هستند
  • تازه ترین اخبار از انفجار در پتروشیمی عسلویه
  • فریاد دانشجو را تحمل باید کرد
  • عزل دوتن از روسای دانشگاه پیام نور +معاون یک مرکزدانشگاهی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟