مشروح اخبار


» دغدغه مردم، مبنای نگرانی مراجع از گرانی ها است



دبیر کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در پی نگرانی مراجع تقلید نسبت به گرانی ها و وضعیت تورمی جامعه، گفت: مراجع تقلید همانطور که در مسایل شرعی اظهار نظر و در مورد مشکلات مبتلا به جامعه در موضوعات دینی نظراتشان را اعلام می کنند، معضل تورم و گرانی های موجود نیز مهمترین دغدغه مردم بوده و علما نیز بر اساس مراجعات مردمی...

به گزارش راک نیوز به نقل از خانه ملت ،سید علی محمد بزرگواری در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت افزود: هشدارهای مراجع و آیات عظام مستند به مراجعات مردمی است و دولت باید آن را بپذیرد.

نماینده مردم کهگیلویه ، بهمئی وچرام در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه اظهارات مراجع مستند به پیگیری و ارزیابی است که از وضع مردم دارند، تصریح کرد: ممکن است مسئولان سیاسی با نگاه سیاسی اظهار نظر داشته باشند، اما مراجع تقلید و آیات عظام معمولا در فاز مسائل سیاسی نیستند و اگر موضوعی را متذکر می شوند حقیقت دارد.

بزرگواری اظهارداشت:یکی از مهم‌‌ترین زیرساخت‌های تحقق اهداف نامگذاری امسال،مهار گرانی‌ها و تورم است، زیرا وقتی که مردم زیر بار فشار اقتصادی باشند،رغبتی به استفاده از کالای داخل نداشته و از طرفی نیز تولیدکنندگان در کوران گرانی‌‌ها متضرر شده و کالاهایشان به فروش نمی‌‌رسد.

دبیر کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس  یادآور شد: تورم و گرانی روزانه در حال افزایش بوده که حاصل آن نیز کاهش قدرت خرید مردم و در نتیجه حمایت نا مناسب از تولید ملی است



تاریخ انتشار : 29 خرداد 1391, 21:16



» اخبار مرتبط:

  • ضعف مدیریتی دولت درگرانی نان آشکار است/بزرگواری در واکنش به افزایش قیمت نان
  • دولت به‌جای کارهای انتخاباتی بار گرانی را از دوش مردم بردارد
  • معرفی مافیا دردی دوا نمی‌ کند، به داد دامدار برسید
  • عضوکمیسیون کشاورزی مجلس:فقدان مدیریت گوشت را طلا کرد
  • «قم» با هاشمی است؛ از مراجع تا مردم کوچه و بازار
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟