مشروح اخبار


» دولت به‌جای کارهای انتخاباتی بار گرانی را از دوش مردم بردارد



با بیان اینکه دولت به نتیجه سفر‌های استانی خود و مصوباتی که اجرا نشده است باید توجه کند، گفت: وقتی ۳ سفر استانی دولت بی‌نتیجه بوده چرا باید

عضو کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر وعده های توخالی دولت برای بهبود معیشت مردم در چند سال اخیرگفت: دولت به جای کارهای انتخاباتی که جنبه تبلیغی دارد بار گرانی‌ها را از دوش مردم کم کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی راک نیوز ؛عبدالله تمیمی در گفت‌و گو با  خانه ملت، با بیان اینکه حذف ارز مرجع از کالا‌های اساسی مردم در دراز مدت نتیجه مثبتی دارد، افزود: بالا رفتن نرخ دلار برای صادرات کشور مفید بوده و می‌تواند انگیزه بیشتری برای تولید‌کننده‌گان برای تولید بیشتر فراهم کند.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که حذف ارز مرجع از کالا‌های اساسی در درازمدت می‌تواند زمینه رونق گرفتن صادرات در کشور، رشد ارزآوری و کاهش میزان بیکاری را فراهم کند، تصریح کرد: گرانی ارز در کوتاه مدت فشار زندگی را بر مردم افزون می‌کند که با رشد تولید ملی می‌توان این فشار را کاهش داد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بی‌نتیجه خواندن سفر‌های استانی هیأت دولت و هزینه‌هایی که بر دوش مردم آوار می کند، گفت: دولت به جای کارهای انتخاباتی که جنبه تبلیغی دارد بار گرانی‌ها را از دوش مردم کم کند.

وی با یادآوری سخنان دولت در خصوص پرداخت یارانه نقدی، افزود: دولت باید محل پرداخت این یارانه را مشخص کند که از چه منبعی قرار است تأمین شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور و وجود تورم در جامعه تصریح کرد: دولت باید دست از اعمال تبلیغی و انتخاباتی بردارد و فکر چاره‌ای برای خروج از وضعیت تورمی اقتصاد کشور باشد.

نماینده مردم شادگان در مجلس با بیان اینکه دولت به نتیجه سفر‌های استانی خود و مصوباتی که اجرا نشده است باید توجه کند، گفت: وقتی ۳ سفر استانی دولت بی‌نتیجه بوده چرا باید سفر چهارم با هزینه‌های سنگین بر دوش کشور انداخته شود؟

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان این مطلب که بی‌تدبیری و اقدامات دور از کارشناسی دولت عامل اصلی گرانی‌ها و تورم موجود در کشور است، افزود: مسئولان به جای دادن وعده‌های بی‌عمل در پایان عمر دولت به فکر چاره برای خروج از شرایط تورمی در کشور باشند.



تاریخ انتشار : 10 اردیبهشت 1392, 00:56



» اخبار مرتبط:

  • آقای رئیس جمهور؛ بجای بنزین ،ارزانی را به مردم هدیه کنید
  • چند درصداز نمایندگان یارانه می‌گیرند؟
  • اصراردولت به تورم بیشتر دامن می زند
  • دغدغه مردم، مبنای نگرانی مراجع از گرانی ها است
  • دولت در افزایش نرخ ارز مقصر است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟