مشروح اخبار


» تشکر امام جمعه قلعه رئیسی از زحمات خبرنگار راک نیوز در اطلاع رسانی



امام جمعه موقت قلعه رئیسی در خطبه نخست گفت: تغذیه با شیر مادر یعنی یک عمر سلامتی است.پیامبر هیچ شیری را بهتر از شیر مادر برای کودک با برکت‌تر و بهتر نمی‌داند و می‌فرماید اهمیت شیر مادر را بنگرید و بدانید چه کسی به فرزندتان شیر می‌دهد


​​

حجت‌الاسلام سید مهدی افراز ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهر ابتدا از مردم خواست که تقوای الهی را یک اصل در زندگی و رفتار خود بدانند و یکی از موارد تقوا را نهی از منکر و زشتی بیان کرد

به گزارش (حسن آرمند ) خبرنگار راک نیوز ؛ امام جمعه موقت قلعه رئیسی در خطبه نخست گفت: تغذیه با شیر مادر یعنی یک عمر سلامتی است.پیامبر هیچ شیری را بهتر از شیر مادر برای کودک با برکت‌تر و بهتر نمی‌داند و می‌فرماید اهمیت شیر مادر را بنگرید و بدانید چه کسی به فرزندتان شیر می‌دهد.

خطیب جمعه قلعه رئیسی در ادامه افزود: 17 مرداد سالروز شهادت شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی مستقر در مزار شریف به همراه 8 نفر از کارکنان کنسولگری ایران در این شهر است که مظلومانه توسط عوامل گروه طالبان به شهادت رسیدند و موجی از بهت و اندوه ملت ایران را فرا گرفت.

وی ادامه داد: شورای فرهنگ عمومی کشور به پاس قدردانی از مقام والای شهید صارمی 17 مرداد هر سال را به نام روز خبرنگار نامگذاری کرد تا ضامن گرامیداشت یاد و نام همه شهدای عرصه اطلاع رسانی فرصتی برای یادآوری رسالت خطیر خبرنگاری و قدردانی از آنان فراهم شود.

امام جمعه قلعه‌رئیسی گفت: خبرنگاران سربازان جبهه اطلاع رسانی و بیان حقایق هستند.تعهد، بصیرت، روشنگری، بیان حقایق و نشان دادن چهره استکبار به دنیا از بهترین ویژگی‌های یک خبرنگار آزاده است.

وی در پایان از سیدحسن آرمند خبرنگار این حوزه تشکر کرد و گفت: این خبرنگار با تمام کمبودها و محدودیت‌ها تمامی اخبار و اتفاقات و حوادث را به خوبی منعکس می‌کند.

 گفتنی است سیدحسن آرمند علاوه بر همکاری با راک نیوز با صدا وسیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد در تهیه گزارشات بصیری همکاری دارد.

 



تاریخ انتشار : 18 مرداد 1393, 00:06



» اخبار مرتبط:

  • مشکل آب شرب قلعه رئیسی جدی است
  • آتشی که مزرعه گندم کشاورز قلعه‌رئیسی را خاکستر کرد
  • قدرشناسی شورای شهر قلعه رئیسی باتجلیل از معلمان
  • یکی از سفارشات اهل بیت (ع) که برای همه ما باید درس و الگو باشد صله‌رحم است
  • شهردار قلعه‌رئیسی گفت: باید گفت مردم در حال فرار از قلعه‌رئیسی هستند نه مهاجرت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود