مشروح اخبار


» فرماندارخبرداد: "تاجگردون "سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه درگچساران



عبدالرحیم رحیمی فرماندارگچساران  در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های هفته دولت در این شهرستان اظهار کرد: غبارروبی گلزار شهدا افتتاحیه برنامه های  هفته دولت خواهدبود .

وی 


عبدالرحیم رحیمی  در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های هفته دولت در این شهرستان اظهار کرد: به احتمال زیاد برنامه‌های متنوعی از جمله برگزاری نمایشگاهی از توانمندی‌ها و دستاوردهای دولت، استفاده از نظرات نخبگان و متخصصان در اجرای برنامه‌های دولت همچنین سخنرانی نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی قبل از خطبه‌های نماز جمعه از برنامه‌های هفته دولت در گچساران است.
وی افزود: معرفی نمادین طرح‌ها و پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی در هفته دولت از دیگر برنامه‌های هفته دولت در گچساران است.
به گزارش راک نیوز ؛ رحیمی غبارروبی گلزار شهدا را افتتاحیه هفته دولت در گچساران عنوان کرد و تصریح کرد: به فراخور این اقدام دیدار با خانواده‌های شهدای کارکنان دولت در شهرستان از دیگر برنامه های پیش‌بینی شده در هفته دولت است. معرفی کارمند نمونه ادارات از دیگر برنامه‌های هفته دولت در گچساران بوده که از ادارات و نهادها خواسته می‌شود کارمند نمونه خود را برای معرفی به شهرستان یا استان معرفی کنند.
فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: طی رایزنی با شبکه بهداشت و درمان گچساران در نظر داریم یک روز را به عنوان خدمات رایگان و ارائه خدمت توسط پزشکان متخصص مشخص کنیم.
رحیمی عنوان کرد: اعتبار پروژه آبرسانی دوگنبدان در سال 91 صفر بوده که اعتبار این پروژه در سال 93 به 3 میلیارد و 400 میلیون تومان رسیده است.
فرماندار گچساران بیان کرد: بیمارستان جدید گچساران با چند ماه آغاز به کار در سال 91 هیچ اعتباری نداشت که در سال 93 افزون بر 6 میلیارد اعتبار به آن اختصاص یافته است. اعتبار مجتمع دانشگاهی در سال 91 صفر بوده که در حال حاضر یک میلیارد و 260 میلیون تومان به آن اختصاص یافته است.
وی با بیان این‌که اعتبار کمربندی یا زیرگذر دوگنبدان در سال گذشته 500 میلیون تومان بوده که امسال یک‌میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یافته است.
رحیمی با اشاره به فاضلاب شهری دوگنبدان گفت: اعتبار این پروژه در سال 91 یک‌میلیارد و یک صد میلیون تومان بوده که امسال به 12 میلیارد تومان افزایش یافته است.
فرماندار گچساران ادامه داد: اعتبار پروژه آبرسانی به بقعه امامزاده جعفر(ع)، اصلاح رودخانه دیل و اصلاح رودخانه باشت در سال 91 صفر بوده که در حال حاضر 20 میلیارد تومان به آن اختصاص یافته است.
وی اذعان کرد: در مجموع اعتبارات ملی گچساران در سال 91 سه میلیارد و 832 میلیون تومان بوده که این اعتبار امسال 57 میلیارد و 600 میلیون تومان بوده است.



تاریخ انتشار : 21 مرداد 1393, 11:36



» اخبار مرتبط:

  • فاز نخست پروژه بزرگراه گچساران - بهبهان در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • تقاطع غیر هم‌سطح شهری گچساران افتتاح شد
  • تذکرفرماندارگچساران : توان پیگیری مطالبات خود را از مدیران کل داشته باشید
  • خبرفرماندار گچساران از افتتاح بیمارستان 96 تختخوابی شهرستان
  • سهم 50 درصدی گچساران در سرمایه‌گذاری بالای میلیارد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟