مشروح اخبار


» آزمون كاردانی به كارشناسی دانشگاه های آزاد و دولتی تجمیع شد



'محمدحسین سرورالدین' روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار كرد: تجمیع آزمون كاردانی به كارشناسی سال 1391 براساس تصمیم مسوولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفته و ثبت نام آن منحصراً از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش انجام خواهد شد.

وی افزود: داوطلبان شركت در آزمون كاردانی به كارشناسی سال 1391 می توانند تا روز سه شنبه ششم تیرماه ثبت نام كنند.

رییس منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی (استان گیلان) ادامه داد: دارندگان مدرك كاردانی یا فوق دیپلم و مدرك كاردانی پیوسته نظام جدید آموزش متوسطه مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی یا وزارتخانه های علوم و بهداشت و همچنین دانشجویان شاغل به تحصیل سال آخر مقطع كاردانی می توانند برای شركت در آزمون كاردانی به كارشناسی ثبت نام كنند.

وی خاطرنشان ساخت: اطلاعیه سازمان سنجش مربوط به شرایط و ضوابط نحوه ثبت نام از داوطلبان كاردانی به كارشناسی در نشریه پیك سنجش روز پنجم تیرماه منتشر می شود .

به گفته سرورالدین: داوطلبان شركت در آزمون كاردانی به كارشناسی سال 91 می توانند تا ساعت 24 روز سه شنبه ششم تیرماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به تكمیل تقاضانامه ثبت نام خود اقدام كنند.

رییس سازمان سنجش آموزش كشور زمان توزیع اینترنتی كارت ورود به جلسه آزمون داوطلبان كارشناسی ناپیوسته را از روز یكشنبه 29 مردادماه تا چهارشنبه اول شهریورماه اعلام كرد.

وی تصریح كرد: توزیع كارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون كاردانی به كارشناسی از طریق پایگاه اینترنتی سنجش صورت می گیرد.

سرورالدین یادآور شد: آزمون كاردانی به كارشناسی سال 1391 در روز پنجشنبه دوم شهریورماه برگزار می شود كه برگزاری آزمون برخی كدرشته ها در نوبت صبح و برخی دیگر در نوبت بعدازظهر خواهد بود.

به گزارش ایرنا، تاكنون آزمون كاردانی به كارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت مستقل و از طریق مركز آزمون این دانشگاه و آزمون دیگر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی كشور توسط سازمان سنجش برگزار می شد




تاریخ انتشار : 31 خرداد 1391, 11:20



» اخبار مرتبط:

  • توزیع كارت ورود به جلسه آزمون كاردانی دانشگاه آزاد شروع شد
  • ثبت نام آزمون كارشناسی ارشد سال 91 دانشگاه آزاد آغاز شد
  • نتایج تكمیل ظرفیت كارشناسی ارشد نیمسال دوم دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون كارشناسی ارشد
  • نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد فردا اعلام می‌شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟