مشروح اخبار


» توزیع كارت ورود به جلسه آزمون كاردانی دانشگاه آزاد شروع شد



رئیس مركز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی روز یكشنبه به خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت: داوطلبان آزمون كاردانی پیوسته می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مركز آزمون به نشانی www.azmoon.org با وارد كردن شماره پرونده و كدرهگیری، ضمن مشاهده اطلاعیه راهنما و كارت ورود به جلسه آزمون از آن پرینت بگیرند.

'ناصر اقبالی' با بیان اینكه توزیع كارت ورود به جلسه داوطلبان تا یك ساعت قبل از شروع آزمون ادامه دارد به داوطلبان توصیه كرد دریافت كارت را به ساعت های پایانی موكول نكنند.

وی همچنین به داوطلبان توصیه كرد هنگام دریافت كارت و همچنین درصورت وجود مغایرت در اطلاعات آن به مندرجات اطلاعیه راهنما توجه و دقت كرده و براساس آن عمل كنند.

وی تاكید كرد: چنانچه داوطلبان پس از دریافت كارت، مغایرتی در اطلاعات آن مشاهده كردند می توانند از ساعت 9 تا 13 و 14 تا 18 روزهای دوشنبه، 26 تیرماه تا چهارشنبه، 28 تیرماه به محل باجه های رفع نقص كه نشانی آنها در اطلاعیه مركز آزمون درج شده و بر روی سایت این مركز قرار گرفته است مراجعه كرده و موارد اشتباه را اصلاح كنند.

رییس مركز آزمون دانشگاه آزاد از رقابت 178 هزار و 961 نفر در آزمون كاردانی پیوسته امسال این دانشگاه خبر داد و گفت:از این تعداد 24 درصد زن و 76 درصد مرد هستند كه در 46 رشته و برای پذیرش در 3 هزار و 633 رشته محل به رقابت با یكدیگر خواهند پرداخت.

آزمون كاردانی پیوسته سال 91 دانشگاه آزاد اسلامی صبح روز جمعه 30 تیرماه در تهران و 247 حوزه امتحانی در سطح كشور برگزار می‌شود.

داوطلبان این آزمون دو دفترچه عمومی و اختصاصی دریافت می كنند كه برای پاسخگویی به 60 سوال عمومی، مدت 45 دقیقه و برای پاسخ به 120 سوال دروس پایه و تخصصی مدت 120 دقیقه فرصت دارند.




تاریخ انتشار : 25 تیر 1391, 13:14



» اخبار مرتبط:

  • آزمون كاردانی به كارشناسی دانشگاه های آزاد و دولتی تجمیع شد
  • كارت ورود به جلسه آزمون استعداد های درخشان 27 خرداد توزیع خواهد شد
  • ثبت نام آزمون كارشناسی ارشد سال 91 دانشگاه آزاد آغاز شد
  • خبرجدید برای داوطلبان کنکور
  • ثبت‌نام بدون آزمون دانشگاه آزاد آغاز شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟