مشروح اخبار


» ثبت نام آزمون كارشناسی ارشد سال 91 دانشگاه آزاد آغاز شد



  داوطلبان شركت در آزمون كارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و همچنین داوطلبان متقاضی دوره های بدون آزمون این دانشگاه كه ویژه فارغ التحصیلان ممتاز مقطع كارشناسی است می توانند از امروز، چهارشنبه، پنجم بهمن ماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی مركز آزمون به نشانی www.azmoon.org نسبت به ثبت نام خود اقدام كنند.

تهیه مدارك ثبت نام صرفا به شیوه الكترونیكی امكان پذیر است و ثبت‌ نام آزمون كارشناسی‌ارشد دانشگاه آزاد تا روز شنبه 15 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

به گفته رییس مركز آزمون دانشگاه آزاد، سال گذشته برای هر رشته گرایش كارشناسی ارشد، یك دفترچه سووال طراحی شد كه تنوع زیادی در نتیجه آن بوجود آمد اما امسال بمنظور افزایش امكان قبولی داوطلبان، رشته ها و گرایش های مختلف در داخل مجموعه های امتحانی تجمیع شده و داوطلبان یك مجموعه امتحانی از گرایش انتخابی در آزمون به سووالات یكسان پاسخ خواهند داد.

'عبدالله سجادی جاغرق' افزود: آزمون كارشناسی ارشد سال 91 دانشگاه آزاد به صورت تستی چهارگزینه ای طراحی شده و عناوین مجموعه های امتحانی، موارد و ضرایب درس های این آزمون بر روی پایگاه اینترنتی مركز آزمون به نشانی www.azmoon.net قرار داده شده است.

وی خاطرنشان كرد: تعداد رشته محل های امتحانی كارشناسی ارشد سال 91 نسبت به سال قبل، 29 درصد افزایش یافته و با اینكه ظرفیت پذیرش دانشجو در این مقطع تاكنون قطعی نشده است، اما نسبت به سال گذشته افزایش خواهد داشت.

آزمون كارشناسی ارشد سال 1391 دانشگاه آزاد اسلامی روزهای 21 تا 23 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد




تاریخ انتشار : 5 بهمن 1390, 14:41



» اخبار مرتبط:

  • آزمون كاردانی به كارشناسی دانشگاه های آزاد و دولتی تجمیع شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون كارشناسی ارشد
  • آغاز ثبت‌نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد
  • مهلت ثبت‌نام آزمون ارشد آزاد تمديد شد
  • آغاز ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟