مشروح اخبار


» بودجه گچساران 2 برابر بودجه سایر شهرستان‌های استان است



رحیمی گفت: ما به عنوان یک خدمتگزار کوچک سعی کرده‌ایم هرچه در توان داریم بدون خستگی به خدمات‌رسانی به مردم بپردازیم.

وی به برخی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در سطح شهر و روستاهای گچساران اشاره کرد و افزود:


عبدالرحیم رحیمی شامگاه چهارشنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دولت در گچساران به مناسبت هفته دولت، اظهار کرد: نظام ما مدیون خون شهدا و فداکاری‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

به گزارش راک نیوز ؛ وی بیان کرد: همه شهدا، جانبازان و آزادگان با فداکاری‌ها و ایثارگری‌های خود خدمت بسیار بزرگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند.

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه تمام دولتمردان از ابتدا انقلاب اسلامی تاکنون همه در خدمات‌رسانی به مردم و پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی تلاش کرده‌اند، افزود: تلاش و خدمات آن‌ها بر هیچ کس پوشیده نیست.

رحیمی گفت: ما به عنوان یک خدمتگزار کوچک سعی کرده‌ایم هرچه در توان داریم بدون خستگی به خدمات‌رسانی به مردم بپردازیم.

وی به برخی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در سطح شهر و روستاهای گچساران اشاره کرد و افزود: گازرسانی به همه روستاهای گچساران اکنون در حال اجرا است.

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه عملیات گازرسانی به برخی روستاهای بویراحمد گرمسیری تکمیل شده است، خاطرنشان کرد: پروژه گازرسانی به برخی از این روستاها در هفته دولت افتتاح می‌شود.

رحیمی از اجرای 40 پروژه شهری در حال حاضر در گچساران خبر داد و گفت: با وجود مشکل کمبود اعتبار در کشور، در حال حاضر گچساران در زمینه اجرای طرح‌های عمرانی در کشور اول بوده و اعتبار برای همه پروژه‌های عمرانی در این شهرستان تأمین شده است.

وی با اشاره به اینکه بودجه گچساران 2 برابر بودجه سایر شهرستان‌های استان است، تصریح کرد: پروژه کمربندی گچساران که چندین سال تعطیل بود، از 7 کیلومتری که مانده بود، اکنون 5 کیلومتر آن آماده افتتاح است.

فرماندار گچساران عنوان کرد: همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید دست به دست هم دهند و در خدمات‌رسانی به شهروندان تلاش کنند.

گفتنی است در نمایشگاه دستاوردهای دولت، دستگاه‌هایی هم‌چون فرمانداری، آموزش و پرورش، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز، فنی و حرفه‌ای، بهزستی، شهرداری، جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت با برپایی غرفه، آثار و دستاوردهای خود را ارائه دادند.



تاریخ انتشار : 30 مرداد 1393, 11:06



» اخبار مرتبط:

  • تقاطع غیر هم‌سطح شهری گچساران افتتاح شد
  • فرماندارخبرداد: "تاجگردون "سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه درگچساران
  • فاز نخست پروژه بزرگراه گچساران - بهبهان در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • تذکرفرماندارگچساران : توان پیگیری مطالبات خود را از مدیران کل داشته باشید
  • خبرفرماندار گچساران از افتتاح بیمارستان 96 تختخوابی شهرستان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟