مشروح اخبار


» اعلام اسامی برندگان بانکداری اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد



مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک هفته دفاع مقدس افزود: حدود دو سال است که این بانک به طور عملیاتی در زمینه ترویج فرهنگ بانکداری اسلامی تلاش می‌کند که در همین راستا، توفیقات خوبی را به دست آورده است.

وی به برگزاری


کرامت پرهیزکار شامگاه یکشنبه در نشست قرعه‌کشی برندگان مسابقه بانکداری اسلامی که از سوی بانک مهر اقتصاد در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: این بانک بیش از یک دهه است که دغدغه تحقق بانکداری اسلامی را دارد.

 به گزارش راک نیوز ؛  مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک هفته دفاع مقدس افزود: حدود دو سال است که این بانک به طور عملیاتی در زمینه ترویج فرهنگ بانکداری اسلامی تلاش می‌کند که در همین راستا، توفیقات خوبی را به دست آورده است.

وی به برگزاری نمایشگاه بزرگ بانکداری اسلامی به مناسبت این هفته در مصلای یاسوج اشاره و ابراز کرد: برای ارج نهادن به فرهنگ بانکداری اسلامی در این نمایشگاه مسابقاتی برگزار شده که در این نشست شاهد قرعه‌کشی و انتخاب برندگان هستیم.

پرهیزکار تصریح کرد:‌ تعامل با مسئولان استانی، ائمه جمعه به وی‍ژه امام جمعه و ستاد نماز جمعه یاسوج از رویکردهای این بانک بوده که در نتیجه به کارگیری این سیاست، نمایشگاه بانکداری اسلامی در مصلای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با استقبال گسترده اقشار مختلف مردمی مواجه شد.

مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان کهگیلویه و بویراحمد اهدای 14 فقره تسهیلات 50 میلیون ریالی عقود اسلامی به نیت 14 معصوم و پنج فقره تسهیلات 20 میلیون ریالی قرض‌الحسنه را به نیت پنج تن آل عبا(ع) را بخشی از جوایز مسابقه بانکداری اسلامی خواند و اعلام کرد:‌ اهدای این جوایز به ترویج فرهنگ بانکداری اسلامی کمک خواهد کرد.

وی گفت: 21 هدیه دیگر نیز به مناسبت بیست و یکمین سال تأسیس بانک به برندگان اهدا می‌شود. در مجموع یک‌هزار و 579 نفر در این مسابقه شرکت کردند.

در این نشست نماینده ولی فقیه در سپاه فتح و حجت‌الاسلام کاظمی از خدمات بانک مهر اقتصاد در زمینه بانکداری اسلامی قدردانی کردند.

همچنین علی ستوده مسئول روابط عمومی بانک مهر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد از اعلام لیست برندگان مسابقه بانکداری اسلامی در رسانه‌ها و جراید خبر داد.



تاریخ انتشار : 31 شهریور 1393, 07:25



» اخبار مرتبط:

  • موسسه مهر امروز بانک اقتصاد مهر فردا /موسسه ای که در 20سالگی بانک میشود
  • مدیرعامل بانک کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
  • بانک مهراقتصادکهگیلویه و بویراحمد ۱۳۰میلیارد ریال وام می دهد
  • بانک شهر کارمند استخدام می‌کند
  • جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استانی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟