مشروح اخبار


» ازقضاوت تا نظارت داوران کهگیلویه و بویراحمدی در لیگ برتر و لیگ آزادگان



رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از قضاوت داورن این استان در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور و هفته اول لیگ آزادگان خبر داد

 


رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از قضاوت داورن این استان در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور و هفته اول لیگ آزادگان خبر داد

 

به گزارش راک نیوز ؛ وی از قضاوت داوران فوتبال این استان در مسابقات این هفته فوتبال کشور در رده‌های مختلف خبر داد.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور ناظر دیدار حساس استقلال تهران و ملوان بندر انزلی بر عهده خداداد افشاریان داور پیشکسوت بین‌المللی استانمان خواهد بود.

وی عنوان کرد: اما با آغاز مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور داوران ما به مانند سال‌های گذشته در این دوره از مسابقات نیز حضور خواهند داشت و در هفته نخست این بازی‌ها دیدار حساس تیم‌های جنوبی و شمالی یعنی استقلال اهواز و نساجی مازندران را داوران هم استانی قضاوت خواهند کرد.

موسوی اضافه کرد: بر همین اساس روح‌الله شریفی داور وسط این دیدار و محمد راهی دیگر داور اهل کهگیلویه و بویراحمد کمک داور اول این بازی خواهد بود.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: افتخار دیگر برای فوتبال استان این که پیشکسوت داوری فوتبال کشور و استانمان، نوذر رودنیل ناظر بازی تیم‌های استقلال اهواز و نساجی مازندران خواهد بود که این بازی در قائمشهر برگزار می‌شود.

موسوی از رشد داوری فوتبال در استان طی سالیان گذشته گفت و افزود: جوانان بسیاری در حال فعالیت داوری فوتبال هستند که با توجه به استعدادهای خوب و نابی که در این رشته وجود دارد در سال‌های آینده شاهد حضور داوران بیشتری از استان در لیگ‌های معتبر کشوری خواهیم بود.

به گزارش فارس، دیدار استقلال و ملوان بندر انزلی پنج‌شنبه 10 مهر و بازی تیم‌های استقلال اهواز و نساجی شنبه 12 مهر برگزار می‌شود.



تاریخ انتشار : 9 مهر 1393, 00:34



» اخبار مرتبط:

  • قضاوت بازی مس رفسنجان و ملی حفاری اهواز توسط داوران کهگیلویه و بویراحمدی
  • هفته پرکار داوران کهگیلویه و بویراحمدی در فوتبال کشور
  • قضاوت داوران کهگیلویه وبویراحمدی در هرسه لیگ کشور
  • داور ملی کهگیلویه و بویراحمد در فوتبال جام آزادگان قضاوت می کند
  • داوران فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در لیگهای کشور قضاوت خواهند کرد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟