مشروح اخبار


» تشییع پنج شهید گمنام در کهگیلویه و بویراحمد



مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از تشییع و تدفین پنج شهید گمنام در روز ششم آبان ماه 93 در یاسوج خبر داد. سرهنگ امرالله‌ درفشی افزود: 


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از تشییع و تدفین پنج شهید گمنام در روز ششم آبان ماه 93 در یاسوج خبر داد.

به گزارش راک نیوز ؛  سرهنگ امرالله‌ درفشی افزود: پیکرهای پاک پنج شهید گمنام ساعت ۸:۳۰ دقیق روز دوشنبه، پنجم آبان ماه در مقابل پردیس دانشگاه آزاد واحد یاسوج با استقبال مردم یاسوج و مسئولان استان وارد این استان می‌شوند. سپس تشییع خودرویی تا حسینیه عاشقان ثالله انجام و ه مزمان با نماز مغرب و عشاء برنامه شبی با شهدا و عزاداری در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار می‌شود.پیکرهای این پنج شهید ساعت ۸:۳۰ روز سه‌شنبه، ششم آبان ماه از مقابل کانون بسیج یاسوج تا میدان هفتم تیر تشییع خواهند شد.

 

وی ادامه داد: بعد از تشییع ، شهدا برای انتقال و خاکسپاری تقسیم می‌شوند که پیکرهای سه تن از این شهدا در روز سه شنبه در یاسوج و در نقاط از قبل تعیین شده در دانشگاه علوم پزشکی(دو شهید) و اداره اطلاعات(یک شهید) به خاک سپرده خواهند شد.پیکرهای دو شهید گمنام دیگر، پس از تشییع در یاسوج به شهرستان «چرام» انتقال و در روز چهارشنبه بر دستان مردم این شهر تشییع و در بوستان چرام آرام می‌گیرند.این شهدا هفتم آبان از ساعت 9 صبح در شهر چرام تشییع و در بوستان شهدای گمنام این شهر به خاک سپرده می‌شوند.



تاریخ انتشار : 4 آبان 1393, 10:27



» اخبار مرتبط:

  • شهدای گمنام در آغوش مردم لنده
  • مراسم استقبال از شهداي گمنام "بهمئی "در فرودگاه شهيد دستغيب شیراز
  • فرزندان امام راحل فردا میهمان مردم شهرستان باشت هستند
  • تشييع پيکرپاک دوشهيدگمنام درياسوج
  • تشییع پیکر فرمانده انتظامی چنارشاهیجان(قائمیه) در کازرون
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟