مشروح اخبار


» مشارکت دانشگاه یاسوج در دومین آیین انتخاب کتاب سال استان کهگیلویه وبویراحمد



سرپرست دانشگاه یاسوج در نشست مشترک با مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از میزبانی این دانشگاه برای برگزاری برنامه های فرهنگی خبر داد.


 

سرپرست دانشگاه یاسوج در نشست مشترک با مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از میزبانی این دانشگاه برای برگزاری برنامه های فرهنگی خبر داد.

 

به گزارش  راک نیوز  به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، شاپور رمضانی  در نشست مشترک مسئول اداره ارشاد استان و دانشگاه یاسوج برای برگزاری هرچه بهتر دومین آیین انتخاب کتاب سال اظهار داشت: دانشگاه یاسوج با توجه به ظرفیت های موجود از جمله بهره بری از اعضای محترم هیئت علمی می تواند داوری آثار این آیین را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

 

وی با بیان اینکه موضوع مشارکت دانشگاه یاسوج در دومین آیین انتخاب کتاب سال را در اولین فرصت به اطلاع شورای پژوهشی، دانشکده ها و اعضای هیئت علمی این دانشگاه می رساند افزود: درخصوص داوری آثار سعی می کنیم در چارچوب قوانین و آیین نامه هایی که درباره آنالیز و انتخابات کتاب و مقالات تخصصی در دانشگاه داریم با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان درخصوص داوری آثار این آیین همکاری کنیم.

 

رمضانی با اشاره به استقابل و حمایت دانشگاه دولتی یاسوج برای میزبانی برنامه های فرهنگی استان ابراز داشت: این دانشگاه آمادگی برگزاری برنامه های مختلف اعم از سمینارها، همایش ها و نمایشگاه های فرهنگی در استان را با سایر نهادها و ارگان ها دارد.



تاریخ انتشار : 22 آبان 1393, 09:16



» اخبار مرتبط:

  • برگزاری جشنواره شعر با عنوان هفته شعر زاگرس در کهگیلویه و بویراحمد
  • تخفیف 40 درصدی در سیزدهمین نمایشگاه کتاب کهگیلویه وبویراحمد
  • استودیوی موسیقی کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری می‌رسد
  • نمایشگاه آثار تجسمی جشنواره بین المللی فجر درگچساران
  • معاون فرهنگی جدید دانشگاه یاسوج معرفی شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟