مشروح اخبار


» استودیوی موسیقی کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری می‌رسد



امین کمالوندی عصر چهارشنبه در آیین رونمایی از نخستین کاست موسیقی سنتی ایرانی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اداره‌‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان در سال جاری اقدامات مهم و اساسی برای تقویت آثار هنری و حمایت از هنرمندان در دستور کار قرار داده است.....

 به گزارش راک نیوز به نقل از فارس:امین کمالوندی عصر چهارشنبه در آیین رونمایی از نخستین کاست موسیقی سنتی ایرانی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اداره‌‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان در سال جاری اقدامات مهم و اساسی برای تقویت آثار هنری و حمایت از هنرمندان در دستور کار قرار داده است.

این مسئول افزود: بیش از هر چیز به تولید آثار فاخر ملی فکر می‌کنیم که هنرمندان و جامعه فرهنگی باید برای موفقیت در برنامه‌ها به یاری این نهاد بشتابند.

وی افزودن اقلام فرهنگی به سبد خانوار را یکی از اهداف مهم این اداره‌کل در سال جاری دانست و گفت: سعی خواهیم کرد با همت و تلاش مضاعف در راه رسیدن به این هدف گام‌های بلندی برداشته شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از این اقلام فرهنگی را همین کاست موسیقایی بی‌نشان معرفی کرد و گفت: برای کمک به بالندگی موسیقی این استان در ماه آینده نخستین استودیوی تخصصی موسیقی کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری می‌رسد. 
البته مدیرکل محترم هم قول هایی داده مثل اکران فیلم "قلاده های طلا " در سینماهای تعطیل شده دهدشت وگچساران امیدواریم .راه اندازی استودیو  از این مدل وعده ها نباشد



تاریخ انتشار : 11 خرداد 1391, 08:29



» اخبار مرتبط:

  • متأسفانه در برخی از استان‌ها سخن گفتن با فرزندان با زبان مادری مذموم تلقی می‌شود
  • وزیر ارشاد به استان کهگیلویه وبویراحمد می آید
  • امین کمالوندی مدیر بخش استانی جشنواره سی و دوم فیلم فجر شد
  • برگزاری جشنواره شعر با عنوان هفته شعر زاگرس در کهگیلویه و بویراحمد
  • صدایی که از بی پولی در گلو ماند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟