مشروح اخبار


» صدایی که از بی پولی در گلو ماند



هرگاه نیاز باشد و دعوت به عمل بیاید، در مراسم‌های مختلف و اعیاد به حرمت و پاسداشت آن مجلس به اجرای برنامه خواهم پرداخت اما باید همیشه به فکر موسیقی بود و از آن حمایت کرد.

کورش رضوانی‌فر  در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: کهگیلویه و بویراحمد دارای فرهنگ و موسیقی بسیار فاخر و ارزشمندی در سطح ایران و جهان است.

وی افزود: استقبال مردم در جای ‌جای ایران اسلامی و حتی کشورهای مختلف جهان از جمله آلمان، ایتالیا، سوئیس و فرانسه از موسیقی کهگیلویه و بویراحمد غیر قابل توصیف است.

رضوانی‌فر با بیان اینکه این احترام و استقبال، نشان از هویت غنی موسیقی و فرهنگ کهگیلویه و بویراحمد است، افزود: موسیقی این استان آن قدر فاخر و ارزشمند است که قابلیت جهانی شدن را دارد.

خواننده کاست مشهور ماه هاشمی با اظهار تأسف از نبود حمایت کنندگان مالی در زمینه ترویج و احیای موسیقی استان و بیان این‌که موسیقی تنها هنری است که در این زمینه مظلوم و فقیر و‌اقع شده است، از مسئولان و متولیان فرهنگ خواست تا در این زمینه تدابیر لازم را بیندیشند.
رضوانی‌فر در ادامه ابراز داشت: به دلیل علاقه و عشق به موسیقی و برای تهیه آلبوم‌های خود مجبور به فروش خودروی شخصی خود شدم که آلبوم‌های ماه هاشمی، شیون افتو، یاس نینوا، مظلوم عالم و ایل احساس از جمله  آثاری است که با فروش خودروی شخصی خود آنها را تهیه کردم.

خواننده سرشناس آواها و نواهای محلی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آلبوم جدید خود گفت: اشعار آخرین آلبوم من مجوزهای لازم را کسب کرده‌ است و مدیر‌کل ارشاد و فرهنگ اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز قول مساعدت و حمایت بخشی از این آلبوم را داده است.

رضوانی‌فر افزود: با این همه یک دست صدا ندارد و همکاری و حمایت دیگر مسئولان و متولیان فرهنگی نیز در این زمینه کمک بزرگی است.

وی ادامه داد: هنوز اسم این آلبوم را انتخاب نکرده‌ام اما در این اثر از شادمانه‌ترین ترانه‌های اصیل و بومی تمامی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد استفاده شده است.

عضو خانه موسیقی ایران گفت: دوست دارم دوباره بخوانم ولی "زدست تهی هنر برنخیزد"، دلم برای خواندن برای مردم لک زده است اما بدون حمایت مسئولان فرهنگی آلبوم جدید من در حال حاضر در کما به سر می‌برد.



تاریخ انتشار : 16 تیر 1391, 13:47



» اخبار مرتبط:

  • به عشق این مردم هنر موسیقی را ادامه می‌دهم./31مرداد کنسرت رضوانی فر
  • متأسفانه در برخی از استان‌ها سخن گفتن با فرزندان با زبان مادری مذموم تلقی می‌شود
  • درخشش خواننده ایرانی در فستیوال اتریش+عکس
  • استودیوی موسیقی کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری می‌رسد
  • تکذیب صحبت‌ های جنجالی رضا صادقی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟