مشروح اخبار


» تجلیل از مدیران آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد



مدیر عامل آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد از تجلیل مدیران این شرکت  به دلیل موفقیت در اجرای برنامه‌های هفته ایمنی در برابر زلزله و بالایای طبیعی خبر داد.


مدیر عامل آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد از تجلیل مدیران این شرکت  به دلیل موفقیت در اجرای برنامه‌های هفته ایمنی در برابر زلزله و بالایای طبیعی خبر داد.

"سید علی لدنی نژاد" با اشاره به برگزاری هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی در مهرماه ، اظهار کرد: آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد از جمله دستگاه‌های خدمات‌رسانی بود که در این هفته در برنامه‌ها و مانورهای مختلفی که در این رابطه برگزار شد حضور فعال داشت.

مدیرعامل آبفای شهری استان افزود: مانورهای برگزار شده در این هفته فرصت خوبی بود تا دستگاه‌های خدمات‌رسان توانایی خود را در زمینه مقابله با بحران‌ها نشان دهند.

وی تصریح کرد: بر اساس ارزیابی‌های به عمل آمده شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد جزو دستگاه‌های برتر در انجام برنامه‌های هفته ایمنی در برابر زلزله بود به همین خاطر از این دستگاه از سوی استاندار به عنوان رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران مورد تجلیل قرار گرفت.

این مسئول در ادامه اظهار داشت :  از مشترکان سراسر استان می‌خواهیم که صرفه‌جویی 10 تا 15 درصدی آب را سرلوحه کار خود قرار دهند تا بتوانیم آب شرب پایداری را در شبکه آبرسانی داشته باشیم .

لدنی نژاد با بیان اینکه به دلیل تنش آبی در کشور صرفه جویی در مصرف آب امر بسیار حیاتی است اظهار کرد: درخواست می‌کنیم که رسانه‌ها در این زمینه با ما بیشتر همکاری کنند تا اطلاع رسانی در همه زمینه ها به ویژه بحث آب انجام شود.

وی به درصد بالای انشعابات غیرمجاز در شهر های استان اشاره کرد و افزود: به دلیل وجود تولید آب با هزینه بالا با مشترکانی که به صورت غیره قانونی از آب استفاده می کنند به شدت برخورد خواهیم کرد .

             



تاریخ انتشار : 26 آبان 1393, 02:57



» اخبار مرتبط:

  • تعطیلی پنج‌شنبه‌ها درکهگیلویه و بویراحمداعلام شد
  • تقاطع غیر هم‌سطح شهری گچساران افتتاح شد
  • استاندارکهگیلویه وبویراحمد برخورد فیزیکی با مأموران آب و فاضلاب این استان،‌ رامحکوم کرد
  • مشکلات دست و پاگیر سه‌گانه در حوزه پژوهش/60 طرح پژوهشی استان اجرایی می‌شوند
  • عزم راسخ رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد در ترویج فرهنگ وقف
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟