مشروح اخبار


» استاندارکهگیلویه وبویراحمد برخورد فیزیکی با مأموران آب و فاضلاب این استان،‌ رامحکوم کرد



سید موسی خادمی صبح امروز در شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، با تبریک هفته قوه قضائیه و فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: یکی از استان‌های ...


به گزارش راک نیوز ؛سید موسی خادمی صبح امروز در شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، با تبریک هفته قوه قضائیه و فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: یکی از استان‌های خوب در بحث عملکرد دادگستری و قضا، کهگیلویه و بویراحمد است که بسترساز امنیت و توسعه در جامعه است.

رئیس شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اگر امنیت نباشد هیچ‌ توسعه‌ای شکل نخواهد گرفت، گفت: مهمترین رکن در توسعه‌یافتگی اجرای قانون و قانون‌مندی است که دستگاه قضایی مجری این امر است.

خادمی ادامه داد: اگر قوه قضائیه قوی داشته باشیم، پایه‌های توسعه نیز محکم‌تر خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسئولان نباید نسبت به حفظ بیت‌المال بی‌خیال باشند، اظهار داشت: پرونده‌هایی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که به بیت‌المال دست‌درازی شده که قوه قضائیه باید از روزنه‌های تخلف در این زمینه جلوگیری کند.

موسی خادمی به اعتبارات استان نیز گریزی زد و افزود: برخی دستگاه‌ها هنوز اعتبارات سال 1392 آنها مانده است که لازم است ادارات و دستگاه‌ها هر چه سریعتر نسبت به این قضیه عمل کنند.

وی با بیان اینکه تمام ردیف‌هایی که می‌توان بر اساس آن بودجه دریافت کرد در معاونت برنامه‌ریزی استانداری تهیه شده و در اختیار مدیران قرار گرفته است، تاکید کرد: مدیران برای جذب منابع متمرکز در سطح ملی پیگیری کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اعتبارات پروژه‌های عمرانی نباید در جاهای دیگر هزینه شود، یادآور شد: یکی از راه‌های ارزیابی عملکرد مدیران به میزان جذب اعتبارات از منابع ملی است.

خادمی به اختلافات دستگاه‌های دولتی با هم اشاره کرد و افزود: دستگاه‌های اداری نگاه توسعه‌گری را جایگزین نگاه بخشی کنند.

وی تصریح کرد: متاسفانه شکایت‌نویسی ادارات علیه همدیگر و ارسال آن به تهران باب شده که این اقدامی ناپسند است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به تکریم ارباب رجوع در ادارات نیز اشاره کرد و افزود: طوری در ادارات برنامه‌ریزی کنید که افرادی که به دستگاه‌های دولتی مراجعه می‌کنند اذیت نشوند، به‌طور مثال جلسات شورای معاونین را روزهای پنج‌شنبه بگذارید.

وی در ادامه با محکوم کردن برخورد فیزیکی عده‌ای قانون‌شکن با مأموران آب و فاضلاب این استان،‌ گفت: پرخاشگری و زد و خورد با کارمندان جرم است که باید با قاطعیت با این افراد قانون‌شکن برخورد کرد.



تاریخ انتشار : 7 تیر 1393, 13:04



» اخبار مرتبط:

  • تعطیلی پنج‌شنبه‌ها درکهگیلویه و بویراحمداعلام شد
  • مشکلات دست و پاگیر سه‌گانه در حوزه پژوهش/60 طرح پژوهشی استان اجرایی می‌شوند
  • برای برخی مدیران پرونده ای درست می‌کنم که تا آخر عمرشان درگیر باشند
  • تذکرفرماندارگچساران : توان پیگیری مطالبات خود را از مدیران کل داشته باشید
  • با طیف "دلواپسان" مهربان باشیم!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟