مشروح اخبار


» پیگیری مشکلات دانشکده نفت و گاز توسط مسئولین گچساران



جلسه بررسی مشکلات دانشکده نفت و گاز شهرستان گچساران به ریاست فرماندار و با حضور اعضاء جلسه در  محل فرمانداری برگزار گردید.

عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران در این جلسه ....


 جلسه بررسی مشکلات دانشکده نفت و گاز شهرستان گچساران به ریاست فرماندار و با حضور اعضاء جلسه در  محل فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش راک نیوز ؛ عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران در این جلسه ضمن خیر مقدم به اعضاء‌جلسه وبیان مطالبی مبنی بر پیگیری مجدانه مشکلات دانشکده نفت و گاز توسط مسئولین  اظهار داشت: همدلي ، همکاري ، پيگيري منظم  و پيوسته مسئولين ادارات شهرستان عامل حرکت سريع تر در جهت رفع نياز ها و مشکلات خواهد شد.

رحیمی  با اشاره به نامگذاري امسال با عنوان  اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي از سوي رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: اقتصاد و فرهنگ ضرورت هاي امروز جامعه هستند و تحقق اين شعار نيازمند تدبير و تلاش جهادي است.

 

فرماندار گچساران تصریح کرد :طی بازدیدهای میدانی صورت گرفته از دانشکده نفت و گاز مشکلاتی وجود دارد که ادارات ذیربط باید تمام همت و تلاش خود را جهت مرتفع کردن این مشکلات بکار بگیرند.

وی از مسئولین خواستند تا هرچه سریعتر نسبت به معارضات بوجود آمده دانشکده نفت و گاز و مرتفع نمودن مشکل  دیوار کشی و محوطه سازی دانشکده اقدام نمایند.  

رحیمی خاطر نشان کرد :اولويت دولت تدبير و اميد کاهش و رفع مشکلات مردم است و در اين راستا دولت مردان شبانه روزي تلاش مي کنند.



تاریخ انتشار : 10 آذر 1393, 11:09



» اخبار مرتبط:

  • درخواست فرماندار گچساران: مشکلات دانشکده نفت و گاز گچساران توسط دولت پیگیری شود
  • اگر خروجی جلسه ای در پیشرفت گچساران مثمر ثمر باشد حاضر م 24 ساعت شبانه روز کارکنم .
  • فرمانداری که پای درد دل شهروندان نشست+تصاویر
  • منطقه ویژه اقتصادی گچساران تحولی چشمگیر دراستان
  • تذکرفرماندارگچساران : توان پیگیری مطالبات خود را از مدیران کل داشته باشید
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟