مشروح اخبار


» جوابیه اداره آموزش وپرورش دهدشت در پاسخ به سایت خبری راک نیوز



به گزارش روابط عمومی اداره آموزش وپرورش دهدشت پس از درج خبرفوق در پایگاه خبری راک نیوز مراتب مورد نقد و بررسی قرار گرفته و این مدیریت اعلام می نماید که طبق بخشنامه و مصوبه وزارت آموزش وپرورش ،


جوابیه اداره آموزش وپرورش دهدشت در پاسخ به سایت خبری راک نیوز با عنوان ((از "دختزان شین آباد" تاپسران "حافظ راک"/از ترس تکرار حادثه می ترسیم!+عکس))

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش وپرورش دهدشت پس از درج خبرفوق در پایگاه خبری راک نیوز مراتب مورد نقد و بررسی قرار گرفته و این مدیریت اعلام می نماید که طبق بخشنامه و مصوبه وزارت آموزش وپرورش ، گازکشی مدارس فاقد انشعاب گاز ممنوع می باشد و آن تعداد از مدارس که قبلا امکان گازکشی برای آنها مهیا گردیده است با رعایت نکات ایمنی استفاده از سیستم گازی بلا مانع می باشد.

سیستم گرمایشی مورد نیازتعداد زیادی از مدارس در سطح استان و شهرستان با بخاریهای نفتی استاندارد که از طریق نوسازی مدارس تأمین شده انجام می پذیرد. در حالیکه نفت مورد نیاز مدارس با تدارک و همکاری مدیران محترم مدارس تأمین و در هیچ کدام از مدارس تحت نظر این مدیریت از بخاریهای نفت سوز غیر استاندار استفاده نمی گردد.

و لذا در پی تماسی که با مدیر آموزشگاه حافظ راک انجام پذیرفت اعلام نمودند که هیچ گونه مشکلی و دغدغه ای از لحاظ سیستم گرمایشی در این آموزشگاه وجود ندارد و نفت مورد نیاز با همکاری اداره آموزش وپرورش تأمین و از سیسم گرمایشی نفتی استاندارد استفاده می گردد و لذا تنها نگرانی اینجانب و مجموعه همکاران و اهالی روستا از بافت فرسوده و قدیمی آموزشگاه می باشد که در جهت ساخت وساز و تعمیر آن مکاتباتی نیز با فرماندار و مسئولین شهرستان انجام پذیرفته است و انتظار می رود که مسئولین محترم نوسازی و آموزش وپرورش تعمیراین آموزشگاه را در اولویتهای ساخت وساز مدارس قرار دهند.

لازم به ذکر است از آنجائیکه جلوگیری از وقوع حوادث ناگوار در سطح مدارس شهرستان همواره یکی از دغدغه های این مدیریت بوده است لذا در پی جلسات متعدد رعایت نکات ایمنی به تمامی مدیران و دانش آموزان مدارس گوشزد گردیده است.

راک نیوز از پاسخگویی مدیریت محترم و روابط عمومی اداره آموزش وپرورش شهرستان استقبال نموده وانعکاس جوابیه این اداره محترم را وظیفه خود میداند.



تاریخ انتشار : 17 آذر 1393, 11:56



» اخبار مرتبط:

  • جوابیه روابط عمومی اداره آموزش وپرورش شهرستان کهگیلویه به خبر راک نیوز
  • سیستم اتوماسیون اداری آموزش وپرورش دهدشت نصب وراه اندازی شد.
  • خطردرکمین دانش آموزان کهگیلویه!/397کلاس درس از بخاری نفتی استفاده می کنند
  • نام نويسي از فرهنگيان جهت اعزام به مدارس خارج از كشور آغاز شد.
  • سرما آمد، آن مدیر با بخاری برقی آمد!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟