مشروح اخبار


» پارتی بازی در استان فساد مدنظر مقام معظم رهبری است



امام جمعه قلعه‌رئیسی تأکید کرد: در استان ما هم باید به این مسئله توجه شود و مبارزه با فساد در همه ابعاد باشد.

 

صلواتی عنوان داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد ضررهای زیادی از این پدیده شوم فساد دیده است، اما این استان هرچه دارد به برکت انقلاب و نظام اسلامی است


حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی در جمع مردم شهر قلعه‌رئیسی در مصلای این شهر، گفت: یکی از سرفصل‌ها و مبانی حکومت در اسلام مبارزه با فساد است.

 

به گزارش (حسن آرمند)خبرنگار راک نیوز ازچاروسا ؛ امام جمعه چاروسا با بیان اینکه مولی الموحدین حضرت علی(ع) در اولین روزهای تشکیل حکومتش اولین برنامه‌اش مبارزه با مفاسد مالی و اقتصادی بود، خاطرنشان کرد: امام علی(ع) وقتی دید، عثمان به میل خودش بیت‌المال را بذل و بخشش کرد، فرمود به خدا قسم اگر املاک و بیت‌المال را بیابم به مسلمین برمی‌گردانیم؛ اگرچه مهریه زنان باشد یا با آن کنیزها خریداری کرده باشند.

 

وی با بیان اینکه امام علی(ع) در نامه مالک اشتر فرمودند که در نظام اسلامی عدالت‌گستری و مبارزه با فساد باید اصلی‌ترین برنامه باشد، متذکر شد: هدف از انقلاب اسلامی نیز مبارزه با فساد بود، حضرت امام خمینی(ره) برای مبارزه با فساد دست به قیام زدند و در طول سالیان متمادی توصیه‌های مکرر مقام معظم رهبری نیز مبارزه با فساد بوده است.

 

امام جمعه قلعه‌رئیسی تأکید کرد: در استان ما هم باید به این مسئله توجه شود و مبارزه با فساد در همه ابعاد باشد.

 

صلواتی عنوان داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد ضررهای زیادی از این پدیده شوم فساد دیده است، اما این استان هرچه دارد به برکت انقلاب و نظام اسلامی است.

 

خطیب جمعه قلعه‌رئیسی اضافه کرد: متأسفانه در استان کهگیلویه و بویراحمد مسئولیت‌ها، پست‌ها و مدیریت‌ها براساس شایسته‌سالاری، تعهد و تخصص نیست

 



تاریخ انتشار : 26 آذر 1393, 17:22



» اخبار مرتبط:

  • مخالف مسئله اینترنت و شبکه‌های اجتماعی نیستم
  • با فساد در بورسیه‌ها مبارزه جدی می‌کنیم
  • مشکل آب شرب قلعه رئیسی جدی است
  • زمین 50 میلیاردي را 1/5 ميليارد فروختند!
  • کوه‌پیمایی صبحگاهی مقام‌معظم رهبری
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟