مشروح اخبار


» شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: ابعاد مختلف حماسه 9 دی کنکاش شود



شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با صدور بیانیه ای به مناسبت 9 دی، اعلام کرد: این حماسه مهم و ماندگار باید بیش از پیش مورد بررسی


در این بیانیه  آمده است: با بهره گیری از ظرفیت های متنوع برنامه ها و مراسمات پنجمین سالگرد حماسه 9 دی به ویژه وعاظ و منابر می توان به تعمیق بینش سیاسی، دینی و بصیرت افزایی عمومی در راستای زنده نگهداشتن این حماسه به عنوان بیمه کننده نظام و انقلاب پرداخت.

در ادامه این بیانیه اظهار شده است: در این صورت نظام و انقلاب در زمان حال و آینده در برابر توطئه ها و فتنه های این چنینی دشمنان حفظ خواهد شد.

در این بیانیه عنوان شده است: در حالی در آستانه پنجمین سالگرد حماسه 9 دی قرار داریم که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هر روز پرثمرتر و بالنده تر از دیروز تمام مرزهای جغرافیایی و انسانی را در نوردیده و با فتح قله های بالاتری از پیشرفت، عزت و اقتدار به بازیگر توانا و تاثیرگذاری در سطح منطقه و جهان تبدیل شده و توانسته خود را به عنوان کشوری مهم در عرصه بین المللی به ابرقدرت های دنیا دیکته کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب 9 دی به عنوان روز ماندگار و جاودانه در تاریخ انقلاب اسلامی و دست برتر اوج قدرت ایمان دینی ملت ایران و سند مردم سالاری دینی نظام در برابر یاوه گویی های سران سلطه و استکبار شد.

در این بیانیه اظهار شده است: خلق حماسه 9 دی وابسته به هیچ گروه، جریان، حرب و یا تشکلی نبوده و نیست و هیچ جریان و گروهی در کشور حق مصادره این حماسه ماندگار را ندارد بلکه این حماسه متعلق به ملت بابصیرت و سلحشور ایران اسلامی است.

در پایان این بیانیه عنوان شده است: از قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد، گروه ها، احزاب، تشکل های سیاسی و تمام افرادی که به امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به عنوان ولایت فقیه عشق می ورزند دعوت می شود همراه با ملت عاشورایی، حماسی، انقلابی و بابصیرت ایران اسلامی در برنامه ها و مراسمات پنجمین سالگرد حماسه 9 دی در سراسر نقاط استان حضوری پرشور و باشکوه داشته باشند تا با آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب به عنوان سکاندار خیمه ولایت تجدید میثاق کنند.IRNA



تاریخ انتشار : 8 دی 1393, 13:19



» اخبار مرتبط:

  • فرماندار بویراحمد: 9 دی نباید به قشر خاصی اختصاص داده شود،
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد
  • باز هم عشق حماسه آفرید/اختصاصی از فارس ،بوشهر وکهگیلویه وبویراحمد
  • بیانیه سپاه پاسداران
  • بیانیه‌ استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت یوم‌الله 22 بهمن‌
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟