مشروح اخبار


» واکنش مدیرمخابرات گچساران :وجود تپه‌های زیاد سبب عدم آنتن‌دهی کامل تلفن‌های همراه دربی بی حکیمه



کرمی با اشاره به وضعیت آنتن‌دهی جاده دژسلیمان گفت: در این منطقه نیز مخابرات اقدام به نصب دکل کرد که متأسفانه به دلیل سرقت ترانس این دکل فعلا وضعیت به روال گذشته است.

 

وی افزود: اگر اداره برق در خصوص نصب ترانس


رئیس مخابرات گچساران در پاسخ مبنی بر وضعیت نامطلوب آنتن‌دهی موبایل در برخی مسیرهای ارتباطی از جمله جاده بی‌بی حکیمه (س) اظهار کرد: شرکت مخابرات در راستای پوشش‌دهی مطلوب تلفن همراه اقدام به نصب دکل و سایت آنتن‌دهی در برخی مسیرهای ارتباطی کرده است.

 

وی افزود: سقطاطون، روستای باباکلان، بن پیر و کمبل از جمله مناطقی است که سایت‌های آنتن‌دهی تلفن همراه در این مسیرها نصب شده است.

 

رئیس مخابرات گچساران با بیان این‌که پستی و بلندی همچنین وجود تپه‌های زیاد سبب عدم آنتن‌دهی کامل تلفن‌های همراه شده است، یادآور شد: از مسیر ارتباطی گچساران تا بی‌بی حکیمه (س) هفت دکل مخابراتی برای پوشش بهتر و استفاده مردم از تلفن‌های همراه نصب شده است.

 

کرمی با اشاره به وضعیت آنتن‌دهی جاده دژسلیمان گفت: در این منطقه نیز مخابرات اقدام به نصب دکل کرد که متأسفانه به دلیل سرقت ترانس این دکل فعلا وضعیت به روال گذشته است.

 

وی افزود: اگر اداره برق در خصوص نصب ترانس جدید همکاری و تعامل داشته باشد با نصب این دکل افزون بر 20 کیلومتر پوشش تلفن همراه بعد از روستای دژسلیمان محقق می‌شود.

 

به گزارش راک نیوز ؛ کرمی در پایان به سئوالی مبنی بر وضعیت نامطلوب مسیر ارتباطی گچساران به دیلم گفت: مسیر و جاده‌های حوزه شرکت نفت گچساران به این شهرستان از لحاظ آنتن‌دهی در حوزه گچساران نمی‌باشد.

 

 



تاریخ انتشار : 1 بهمن 1393, 09:25



» اخبار مرتبط:

  • توضیحات کامل تغییرات شماره تلفن‌های ثابت گچساران و باشت
  • رتبه اول کیفیت تلفن همراه کهگیلویه و بویراحمد در جنوب کشور !
  • تلفن‌های"کهگیلویه و بویراحمد" فردا هشت رقمی می‌شود +کدجدید
  • شاه غلام تکذیب کرد:رفتنم به نفت گچساران صحت ندارد
  • 7 هزار شماره تلفن شهری گچساران در معرض قطع شدن است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟