مشروح اخبار


» نمایش «کابوس زنی در خواب» گچسارانی ها در تهران روی صحنه رفت



سومین روز برگزاری جشنواره تئاتر فجر همزمان با روز جمعه بود که با استقبال مخاطبین بسیاری همراه شد. در این روز که تمام سالن های جشنواره فعال بود به نظر می رسد سالن چهارسو بیشترین مخاطب را به خود فراخواند

 


سومین روز برگزاری جشنواره تئاتر فجر همزمان با روز جمعه بود که با استقبال مخاطبین بسیاری همراه شد. در این روز که تمام سالن های جشنواره فعال بود به نظر می رسد سالن چهارسو بیشترین مخاطب را به خود فراخواند

 به گزارش راک نیوز ؛تقریبا از یک ساعت قبل از آغاز اولین اجرای «تقدیربازان» صف طولانی برای حضور در سالن در مجموعه تئاتر شهر دیده شد. «سیما تیرانداز» کارگردانی این اثررابرعهده دارد. این نمایش او منتقد زندگی هایی است که بدون هدف شکل می گیرد و ارتباط های نادرستی که منجر به آسیب های مختلف

 

شب گذشته همچنین نمایش «کودک وحشی» کاری از فرانسه دومین روز اجرای خود را پشت سر گذاشت. تماشاخانه سنگلج شب گذشته میزبان نمایشی به نام «شیرین به روایت امروز» از کرج بود که در نوبت اجرا شد.

نمایش «کمپلکس اودیسه» کاری از آلمان دومین روز اجرای خود را تالار استاد سمندریان پشت سر گذاشت که مخاطبان را آنگونه که توقع می رود راضی نکرد. تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان هم با نمایش «قصر» به نویسندگی و کارگردانی آرمین جوان پذیرای علاقمندان به هنر نمایش بود.

نمایش «به کفشات نگاه کن» در تالار هنر به روی صحنه رفت این نمایش در بخش مرور جشنواره حاضرشده و کارگردانی آن برعهده  حمیدرضا حاجی‌ملاحسینی است. در تالار حافظ نمایش «کابوس زنی در خواب» روی صحنه رفت که از گچساران در این جشنواره حاضر شده است.

نمایش «چهار نمایشنامه منتشر نشده از مهران صوفی» به نویسندگی و کارگردانی میلاد محمدی در دو نوبت در تالار استاد ناظرزاده کرمانی به صحنه رفت.  تماشاخانه مهر حوزه هنری با نمایش «صورت به صورت» میزبان نمایشی از کرمانشاه بود که در دو سانس اجرا شد.

تماشاخانه باران اولین اجرای خود در جشنواره سی‌و‌سوم را با نمایش «نمایشگاه لودلو» تجربه کرد متن این نمایش از لند فورد ویلسن است که در دو نوبت اجرا شد.

 



تاریخ انتشار : 4 بهمن 1393, 11:53



» اخبار مرتبط:

  • گچسارانی‌ها برگزیده تئاتر فجر شد
  • بهاره رهنما و پژمان جمشیدی پس از هفت سال جدایی در یاسوج به هم می‌رسند. -
  • درخشش هنرمندان کهگیلویه وبویراحمدی درجشنواره منطقه‌ای تئاتر بسیج در بوشهر
  • «پژمان جمشیدی" در نقش یک قاتل باگریمی ترسناک!/ عکس "
  • درخشش هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی درهفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟