مشروح اخبار


» شایعه دستگیری قاتل عاطفه صالح مقدم درگچساران تکذیب شد



بی شک مردم استان کهگیلویه برای شناسایی و آگاهی از علت قتل دختر جوانی که احساسات زیادی را جریحه دارنموده بود هرمطلبی مبنی بر شناسایی ودستگیری  قاتل در


بی شک مردم استان کهگیلویه وبویراحمدبرای شناسایی و آگاهی از علت قتل دختر جوانی که احساسات زیادی را جریحه دارنموده بود منتظرشنیدن هرمطلبی مبنی بر شناسایی ودستگیری  قاتل  هستند .

به گزارش راک نیوز از یاسوج ؛ساعتی پیش متنی در شبکه های اجتماعی منتشر گردید که در آن آمده است قاتل در شهرستان گچساران شناسایی وبازداشت گردید.

درهمین زمینه یک مقام آگاه در نیروی انتظامی گچساران با بیان اینکه اگرچه آرزو میکنیم که هرچه سریعتر قاتل شناسایی وبازداشت گردد اما چنین مطلبی صحت ندارد.

براساس این گزارش اگرچه به یقین مردم برای دستگیری ومجازات  عامل چنین اقدامی لحظه شماری میکنند،اما انتظار میرود تا از مطرح کردن شایعاتی که به پیدا کردن قاتل کمکی نمیکند واز سویی باعث میگردد نیروهای انتظامی استان بخشی از وقت خود راصرف تکذیب چنین شایعاتی نمایند پرهیز گردد.

راک نیوز بعنوان یک رسانه رسمی از مخاطبان میخواهدتا از انتشار مطالب بدون منبع رسمی بپرهیزند واجازه دهند درفضایی آرام  تا دستگیری قاتل مراحل طی گردد.

 



تاریخ انتشار : 3 اسفند 1393, 23:02



» اخبار مرتبط:

  • دستگیری قاتل دوجوان در نزاع دسته جمعی پس از چهارساعت در کهگیلویه و بویراحمد
  • قاتل فراری کهگیلویه و بویراحمد در شیراز دستگیر شد
  • دستگیری یک قاتل فراری دو ساعت پس از وقوع قتل در گچساران
  • دستگیری یک زن سارق درگچساران
  • دستگیری قاتل فراری پس از 10 ماه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟