مشروح اخبار


» اطلاعیه دادگستري فارس راجع به اخبار و تصاويرخودكشي يك دختر؛در شبكه‌هاي اجتماعي



به دنبال انتشار تصوير و خبري مبني بر وقوع يك فقره خودكشي  دختر جوانی در شيراز، روابط عمومي دادگستري استان فارس اين تصوير و خبر منتشر شده را ..


به دنبال انتشار تصوير و خبري مبني بر وقوع يك فقره خودكشي در شيراز، روابط عمومي دادگستري استان فارس اين تصوير و خبر منتشر شده را تكذيب و بر تحت پيگرد قانوني قرارگرفتن عوامل اين اقدام تاكيد كرد.

  به گزارش راک نیوز ازشیراز ، روابط عمومي دادگستري فارس با ارسال خبري تصريح كرد: تصاویر و اخبار اخیر موجود در فضای مجازی و شبكه‌هاي اجتماعي با هدف تخریب دستگاه‌ها، نهادها و شخصیت‌های حقوقی انتشار یافته است.   در اين خبر با تاكيد بر کذب بودن تمام تصاوير و اخبار مربوط به حادثه عنوان شده، تحت پيگرد قرار گرفتن عوامل انتشار اين خبر و تصوير از سوي مسئولان قضایی استان فارس يادآور شده است.  

روابط عمومي دادگستري فارس همچنين اعلام كرد: دستورات قضایی لازم در خصوص شناسایی این عوامل صادر شده و با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب شیراز و پلیس فتا اقدامات اولیه جهت شناسایی عوامل انتشار این پیام‌ها که با هدف تشویش اذهان عمومی انجام شده، صادر و ابلاغ شده است.  

روابط عمومي دادگستري فارس ضمن هشدار به عوامل پخش این شایعات تاکید كرده است: دستگاه قضایی تمامی این موارد را تحت نظر داشته و با منتشرکنندگان اینگونه شایعات مطابق قانون برخورد خواهد کرد.  

آن روابط عمومي به کاربران نرم افزارها و شبکه‌های اجتماعی توصیه کرده است كه قبل از اطمینان یافتن از صحت و سقم اخبار و تاييد آن توسط مبادی رسمی، از کپی و باز نشر مجدد آن پرهیز کرده و از انتشار اخبار بی اساسی که احساس امنیت عمومی را خدشه دار می کند خودداری كنند.

به گزارش راک نیوز از شیراز در روز های گذشته تصویری در شبکه های اجتماعی منتشرگردید که مدعی شده بودند دختر جوانی در شیراز خودکشی کرده است، اگرچه با نگاهی دقیق ومقایسه میزان بارش برف درشیراز و مقدار برف موجود درمتن عکس درنگاه اول میشد قضاوت نمود چنین عکسی واقعی نیست .



تاریخ انتشار : 7 اسفند 1393, 10:17



» اخبار مرتبط:

  • توضيح دادگستري فارس درخصوص تيراندازي در شيراز
  • عامل انتشار شایعه خفاش شب"شیراز" در"اهواز"بازداشت شد!
  • هشدار فیس‌بوکی بابک زنجانی
  • دستگیری 11 نفر به اتهام توهین به امام (ره) در استان فارس
  • تماس تلفنی احمدی‌نژاد با خاتمی و هاشمی تکذیب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟