مشروح اخبار


» مدیر کل کتابخانه های عمومی کهگلیویه وبویر احمددرپیامی آغاز بهارطبیعت را تبریک گفت



" زینب قر بانی مدیر کل کتابخانه های عمومی کهگلیویه وبویر احمد " با صدور پیامی ضمن گرامیداشت تقارن ایام فاطمیه با ایام نوروز ، این عید باستانی را به مردم غیور استان کهگلیویه وبویر احمدتبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:


به گزارش سایت راک نیوز ; " زینب قر بانی مدیر کل کتابخانه های عمومی کهگلیویه وبویر احمد " با صدور پیامی ضمن گرامیداشت تقارن ایام فاطمیه با ایام نوروز ، این عید باستانی را به مردم غیور استان کهگلیویه وبویر احمدتبریک گفت. متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر الیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال این عید به نور فاطمیه زیباست ، روزی تمام سال ما با زهراست ، با بردن نام فاطمه فهمیدیم ، سالی که نکوست از بهارش پیداست بهار یکی از باشکوه ترین جلوه های رحمانی در جهان هستی است که می توان با تماشای آن، راهی به سوی خدا یافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست، فصلی نو که طبیعت ردای شکوفه بر تن می کند و انسان ها را به مهرورزی، گره گشایی و هم گرایی فرا می خواند. نوروز حلقه پیوند بین میراث فرهنگ و تمدن ایران زمین با دین مبین اسلام است كه واژه هایی چون صله ارحام، تفكر، نوآوری، سر زندگی، پاكی ، نظافت و تعاملات اجتماعی را معنا و مفهوم می بخشد و نوروز فرصتی است برای پناه بردن به دامن طبیعت و اینكه در اسرار آفرینش تامل و تعمق كنیم.

تقارن عید نوروز با ایام فاطمیه می تواند در جهت نو شدن اخلاقیات و معنویت بیشتر عید امسال کمک نماید چه خوب است در ایام عید سیره زهرایی(س) داشته باشیم و جهت پیروی از بانوی بزرگوار اسلام قدم برداریم . اینک در آستانه سال نو بار دیگر نیازمند وحدت و همدلی همه شهروندان گرامی برای تحقق آرزوها و آرمان های مشترک مان هستیم. نوروز که موسم نزدیکی و پیوند دلها و آرزوهاست فرصت مناسبی است تا با یکدیگر عهد و پیمان ببندیم که تا رسیدن به شهری آباد و توسعه یافته و تحقق یک زندگی توأم با معنویت، آرامش، امید و دستیابی به کمال، لحظه ای از تلاش و کوشش دست برنداریم.

  ضمن تجدید ارادت به ساحت همه مردم عزیز کهگلیویه وبویر احمد یاد و نام و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس، امام شهداء و همه رزمندگان، ایثارگران و جانبازان این مرز و بوم را گرامی داشته و به پیشگاه همه آنان درود می فرستم و این عید بهاران، نوروز و سال نو را محضر رهبر فرزانه انقلاب، رئیس جمهور محبوب، دولت عزیز و همه شما مردمان خوب شهرستان تبریک عرض می نمایم و امیدوارم سال نو سالی سرشار از موفقیت و سربلندی برای مردم عزیز بوده و احسن حال برای همگان تقدیر شود .انشاء الله



تاریخ انتشار : 1 فروردین 1394, 12:34



» اخبار مرتبط:

  • پیام نوروزی غلامرضا تاجگردون
  • اس ام اس تبریک نوروز سری جدید
  • پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی؛سال ۹۴؛ سال «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی»
  • اس ام اس تبریک سال نو و عید نوروز 94
  • امسال را سال «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری می کنیم
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟