مشروح اخبار


» چرومی خبرداد:حضور گردشگران زیارتی خارجی در گچساران



این میزبان با کرامت، مرهم دل‌های دردمند و زائران شیفته‌ای است که از اقصی نقاط ایران اسلامی و حتی کشورهای عربی و ساحل‌نشینان خلیج فارس، مقصد تبلور اعتقادی این دلدادگان می‌باشد.


این میزبان با کرامت، مرهم دل‌های دردمند و زائران شیفته‌ای است که از اقصی نقاط ایران اسلامی و حتی کشورهای عربی و ساحل‌نشینان خلیج فارس، مقصد تبلور اعتقادی این دلدادگان می‌باشد.

به گزارش راک نیوز از گچساران ؛رامین چرومی از حضور 28 زائر عراقی در هشتمین روز سال 94 و همزمان با طرح نوروزی آرامش بهاری در حرم بی‌بی حکیمه(س) شهرستان گچساران خبر داد.

وی با اشاره به اینکه امام‌زاده بی‌بی حکیمه(س) آمیخته در اعتقادات و باورهای مردم است، افزود: آستانه نورانی این امامزاده همواره کانون معرفت زائرانی از سراسر کشور، به ویژه استان‌های همجوار، کشورهای حوزه خلیج فارس و شیعه‌نشین از جمله کویت، قطر، بحرین، امارات و دیگر کشورهای عربی از قبیل لبنان، عراق، سوریه و عربستان بوده که از سده‌های پیشین تاکنون با رایحه دوستی اهل بیت(ع) و با توشه‌ای از معرفت، به زیارت و سیاحت این امامزاده می‌آیند.

چرومی با بیان اینکه 28 زائر عراقی که به حرم بی‌بی حکیمه(س) مشرف شدند از دو شهر کربلا و بصره عراق بوده‌اند، گفت: در تمام فصول سال و به ویژه ایام نوروز و اعیاد اسلامی، هزاران زائر با قصد قرب الهی، اظهار مودت و توسل به ساحت مقدس این امامزاده می‌جویند.

به گفته مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد این بقعه متبرکه با کد تفضیلی 30008351000000 در سامانه جامع بانک مدیریت اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه ثبت شده است.

به گزارش فارس، این امامزاده بزرگوار، دختر باب‌الحوائج امام موسی کاظم(ع) و خواهر پیشوای هشتم شیعیان، امام رضا(ع) است.

این میزبان با کرامت، مرهم دل‌های دردمند و زائران شیفته‌ای است که از اقصی نقاط ایران اسلامی و حتی کشورهای عربی و ساحل‌نشینان خلیج فارس، مقصد تبلور اعتقادی این دلدادگان می‌باشد



تاریخ انتشار : 11 فروردین 1394, 12:44



» اخبار مرتبط:

  • استقبال از خادمان امام رضا (ع) در بقعه امامزاده جعفر (ع) گچساران
  • درخواست مدیرکل اوقاف کهگیلویه و بویراحمد:ضرورت همکاری و تعامل همه‌جانبه دستگاه‌ها در برگزاری کنگره ملی بی‌بی‌حکیمه (س)
  • برگزاری سفره هفت سین در امامزاده های کهگیلویه و بویراحمد
  • همایش بزرگداشت امامزاده میرسالار(ع) در کهگیلویه
  • عزم راسخ رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد در ترویج فرهنگ وقف
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟