مشروح اخبار


» سی سخت دنا مرکز مهندسی گردشگری می‌شود



نماینده بویراحمد و دنا، از سازماندهی و مهندسی گردشگری حوزه انتخابیه خود به مرکزیت شهر «سی سخت» مرکز شهرستان دنا در سال‌جاری خبر داد.

سی سخت دنا مرکز مهندسی گردشگری می‌شود

 


نماینده بویراحمد و دنا، از سازماندهی و مهندسی گردشگری حوزه انتخابیه خود به مرکزیت شهر «سی سخت» مرکز شهرستان دنا در سال‌جاری خبر داد.

سی سخت دنا مرکز مهندسی گردشگری می‌شود

 

به گزارش  راک نیوز ، غلام محمد زارعی گفت: در سال‌جاری پرداختن به مبحث گردشگری شهرستان‌های بویراحمد و دنا از اولویت‌های کاری بوده که برای این منظور، سازماندهی و مهندسی گردشگری شهر «سی سخت» مرکز شهرستان دنا در دستورکار کار قرار خواهیم داد.

 

وی، با برشمردن ویژگی‌های منحصر بفرد شهرستان‌های بویراحمد و دنا در زمینه گردشگری، افزود: شهر «سی سخت» مرکز شهرستان دنا بعنوان شهر نمونه گردشگری به تصویب رسیده است.

 

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس: ظرفیت‌های گردشگری در این شهرستان‌ها بویژه شهرستان دنا مطلوب بوده و هم اکنون در حال تدوین طرح جامع گردشگری هستیم.

 

زارعی گفت: در این طرح به تمامی ظرفیت‌ها توجه ویژه شده و اعتبارات و امکانات لازم برای خدمات رسانی بیشتر به حوزه گردشگری تخصیص داده می‌شود.

 

وی به مناطق گردشگری شهرستان دنا اشاره و یادآور شد: مناطق بکر و طبیعی این شهرستان هر ساله شاهد حضور گردشگران متعدد از مناطق مختلف داخل و خارج کشور بوده و البته برای گسترش این صنعت می‌بایست تلاش‌های بیشتری شود.

 

خبرنگار: ضرغام علی بازی



تاریخ انتشار : 1 اردیبهشت 1394, 08:32



» اخبار مرتبط:

  • سرپرست میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان بویراحمد منصوب شد
  • دفاتر خدمات مسافرتی در کهگیلویه و بویراحمد جز بلیط‌فروشی کاری‌ نمی‌کنند
  • هفتمین آبشار کشور مورد بی‌توجهی مسئولان گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد
  • تغییر تاریخ جشنواره برفی دنا /اواخر بهمن برگزار می‌شود
  • معاون جدید اداره کل میراث فرهنگی استان منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟