مشروح اخبار


» برگزاری جلسات انتخاباتی زودهنگام در کهگیلویه و بویراحمد غیرقانونی است+انتقادازمشک وملار !



امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به برگزاری برخی جلسات سیاسی پیش از موعد انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد، گفت: متأسفانه در این جلسات دیده شده که برخی از اشخاص که با نظام و انقلاب سرسازش ندارند شرکت کرده‌اند.


امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به برگزاری برخی جلسات سیاسی پیش از موعد انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد، گفت: متأسفانه در این جلسات دیده شده که برخی از اشخاص که با نظام و انقلاب سرسازش ندارند شرکت کرده‌اند.

به گزارش راک نیوز از یاسوج ؛ رحجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر در نشست هم اندیشی ائمه جمعه کهگیلویه وبویراحمد با حجت الاسلام داوود نمازی مشاور وزیر کشور در امور روحانیون، با بیان اینکه به شهدای روحانی و شناسایی آنان در جامعه توجهی نمی‌شود، اظهار داشت: انتظار می‌شود بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در این زمنیه با برپایی کنگره‌های شهدای روحانی این شخصیت‌ها را به جامعه معرفی کند

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: مسئولان در پیشبرد اهداف و مسئولیت‌های خود باید به فرامین و سخنان ائمه جمعه توجه کنند.

حجت‌الاسلام صفدر پناهی به سخنان ائمه جمعه و بیان برخی از مشکلات در این خطبه‌ها اشاره کرد و گفت: مسئولان نباید بر خلاف مواضع ائمه جمعه جبهه گیری کنند.

امام جمعه گچساران نیز در این نشست با بیان اینکه در حوزه ترویج فرهنگی در استان کم کاری شده اسـت و آنچنان که باید و شاید کاری صورت نگرفته ابراز کرد: مسئولان امروز باید فصل فرهنگ و هنر را تقویت کند و تمایلات مردم به سمت فرهنگ‌های اصیل را گسترش دهند.

حجازی به برخی برنامه‌های ترویج بی‌حجابی در برخی از مناطق استان اشاره کرد وگفت: متأسفانه برخی جلسات در استان و بیرون استان برگزار می‌شود که به غیر از ترویج بی‌حجابی خروجی خاصی از آن دیده نمی‌شود.

وی از برگزاری جشنواره «مشک و ملار» در شهرستان گچساران انتقاد کرد و گفت: جشنواره‌ای توسط دولت، نماینده مجلس و برخی مسئولان استان با نوازندگی، وضع بد حجاب و مراسم لهو و لعب برگزار شده است.

امام جمعه گچساران با بیان اینکه هر جلسه‌ای که در با لهو و لعب همراه باشد حرام است، افزود: هر جایی که لهو و لعب برای خوشگذرانی برگزار شود و باعث غفلت از یاد خدا شود، حرام است.

حجازی ابراز کرد: رقصیدن زن و مرد به صورت مختلط و سوار کردن زن با بد‌ترین پوشش بر روی اسب و دور زدن جلوی چشم نامحرم حرام است اما متأسفانه توسط دولتی‌های ما در حال انجام است.

وی با انتقاد از چنین برنامه‌هایی تصریح کرد: چرا با پول بیت المال ترویج فرهنگ دشمن بکنیم و در نقشه و توطئه دشمن در بحث لکه دار کردن فرهنگ غنی مردم گام برداریم.

 امام جمعه دهدشت نیز در این نشست از زحمات استاندار کهگیلویه وبویراحمد در جهت رشد و ترقی اقتصادی استان گفت: خادمی فردی علمی نگر، رئوف و از جامعه دانشگاهی است که امروز به دلایل نا‌معلوم از سوی برخی گروه‌های تندوراصلاح طلب مورد هجمه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه اعتدال شعار دولت است و استاندار استان درپیشبرد کار‌ها در راستای این شعار حرکت کرده است، بیان داشت: حمله به استاندار در متینگ‌ها و نشست‌های سیاسی برخی احزاب از سوی گروه‌های تندور یک حرکت از پیش طراحی شده است.



تاریخ انتشار : 7 خرداد 1394, 11:12



» اخبار مرتبط:

  • گچساران ،میزبان همایش یک روزه فرمانداران
  • دعوت از رئیس مجلس برای شرکت در کنگره ملی بی‌بی حکیمه(س)
  • تأکید ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد بر فتنه‌انگیزی اشتون در سفر به تهران
  • جوابیه معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به ائمه جمعه استان
  • اعلام اسامی برندگان بانکداری اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟