مشروح اخبار


» سرمایه‌گذار فسفات چرام در صورت نداشتن برنامه خلع ‌ید شود



استاندار کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه که مهلت یک ساله‌ای به سرمایه‌گذار این معدن برای احیای خود داده شده است، خاطرنشان کرد: نمی‌توان به صرف این که تقاضای مهلت یک ساله کرده دست روی دست بگذاریم و عملکرد سرمایه‌گذار را در همین مدت مورد بررسی قرار ندهیم.

خادمی افزود: سرمایه‌گذار باید


سرمایه‌گذار فسفات چرام در صورت نداشتن برنامه خلع ‌ید شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در همین مهلت یک ساله که به سرمایه‌گذار فسفات چرام داده شده اگر مواردی مبنی بر عدم برنامه‌ریزی دیده شد، هر چه سریع‌تر خلع‌ید شود.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، نشست بررسی و رفع موانع تولید در استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید موسی خادمی استاندار و با حضور مسئولان بخش‌های مختلف از جمله صنعت و کشاورزی و البته بانک‌ها و تعدادی از واحدهای مشکل‌دار برگزار شد.

در این نشست که برای رفع موانع تولید در واحدهای مختلف صنعتی و معدنی تصمیم‌گیری می‌شد، استاندار کهگیلویه و بویراحمد آخرین وضعیت سرمایه‌گذاری در معدن فسفات چرام را جویا شد.

خادمی در همین خصوص با بیان اهمیت فسفات چرام در امر تولید و اشتغال‌زایی استان و نیازی که اکنون برای راه‌اندازی آن وجود دارد، اظهار کرد: باید به صورت مستمر وضعیت این پروژه توسط مسئولان پایش شود.

وی با بیان این که اگر همین امروز سرمایه‌گذار کنونی فسفات چرام به هر دلیل کنار برود از صبح فردای همین روز بنیاد اقتصادی کوثر وارد فضای سرمایه‌گذاری می‌شود، تصریح کرد: مهندس اسکندری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر این قول را به ما داده است که در اسرع وقت در صورت بروز هرگونه مشکلی جایگزین سرمایه‌گذار معدن فسفات چرام شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه که مهلت یک ساله‌ای به سرمایه‌گذار این معدن برای احیای خود داده شده است، خاطرنشان کرد: نمی‌توان به صرف این که تقاضای مهلت یک ساله کرده دست روی دست بگذاریم و عملکرد سرمایه‌گذار را در همین مدت مورد بررسی قرار ندهیم.

خادمی افزود: سرمایه‌گذار باید برنامه خود را ارائه دهد که در این مدت گذشته از مهلت یک ساله تاکنون چه اقدامی انجام داده که در این بین با توجه به سابقه قبلی ممکن است تاکنون کاری هم انجام نداده باشد.

استاندار تصریح کرد: وظیفه مسئولان مرتبط است که از سرمایه‌گذار این پروژه برنامه طلب کنند تا پس از گذشت یک سال دوباره استان دچار خسران و ضرر نشود.

وی تأکید کرد که اگر در صورت بررسی تاکنون اقدامی از سوی سرمایه‌گذار انجام نشده باشد از پروژه خلع ید شده و سرمایه‌گذاری در آن به سرمایه‌گذاران واجد شرایط سپرده شود.

استاندار در این نشست با بیان این که همه دستگاه‌ها برای رفع موانع تولید در استان باید از خود همت به خرج دهند بهترین راه را تعامل سازنده دانست و گفت: در سال همدلی و همزبانی چیزی به جز این از دستگاه‌های مختلف انتظار نداریم.

 



تاریخ انتشار : 22 خرداد 1394, 18:14



» اخبار مرتبط:

  • انتقادرئیس اتاق بازرگانی یاسوج ازبرخورد نامناسب بانک با تولیدکنندگان استان
  • شهرک صنعتی دشت مازه دهدشت فرصت خوبی برای ورود سرمایه‌گذاران به کهگیلویه است
  • سهم 50 درصدی گچساران در سرمایه‌گذاری بالای میلیارد
  • بررسی مشکلات واحدهای صنعتی یاسوج توسط استاندار
  • بالاخره معدن فسفات چرام کلنگ‌زنی شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟