مشروح اخبار


» بالاخره معدن فسفات چرام کلنگ‌زنی شد



 در روزی که مردم شهرستان چرام   چشم به راه وزیر صنعت و استاندار کهگیلویه و بویر احمد بودند اما مراسم بدون حضور این دو مسئول و با حضور سرمایه‌گذاران و دیگر مسئولین ارشد اجرایی برگزار شد.

 راک نیوز : مراسم کلنگ‌زنی معدن فسفات چرام در جاده بناری این شهرستان برگزار شد.

مردم این شهرستان شور و اشتیاق زیادی برای انجام هر چه بهتر این مراسم داشتند و چشم به راه وزیر صنعت و استاندار کهگیلویه و بویر احمد بودند اما مراسم بدون حضور این دو مسئول و با حضور سرمایه‌گذاران و دیگر مسئولین ارشد اجرایی برگزار شد.

نیکروز، معدن فسفات شهرستان چرام را بزرگترین معدن رسوبی فسفات خاورمیانه دانست و گفت: در این روز پر عظمت، بر دست همه کسانی که برای ارتقاء توانمندی نظام جمهوری اسلامی گام برمی‌دارند و همچنین خانواده معظم شهدا که دسته گل‌های خود را تقدیم انقلاب کردند تا ما امروز شاهد چنین رویداد بزرگی در شهرستان چرام باشیم، بوسه می‌زنیم.

این مسئول تصریح کرد: ذخیره این معدن 81 میلیون تن است که این میزان فراوان باعث اولویت معدن فسفات شهرستان چرام در خاورمیانه شده است.

نیکروز ذخیره احتمالی را 127 میلیون تن اعلام کرد و بیان داشت: ظرفیت نهایی کارخانه 450 هزار تن کنستانتره فسفات در سال می‌باشد.

این مسئول ارشد اجرایی با بیان این که کارخانه مادر این معدن، تولید کنستانتره فسفات است، عنوان داشت: ذخیره برداشت در خازن‌هایی از معدن 3.2 میلیون تن در سال است.

فرماندار چرام اذعان داشت: کارخانجات جانبی آن تولید کودهای فسفات و سایر محصولات فسفات است.



تاریخ انتشار : 26 تیر 1391, 22:56



» اخبار مرتبط:

  • عصبانیت بزرگواری از عدم حضور وزیر واستاندار در چرام/این بی اعتنایی را جواب میدهم
  • رئیس جدید دانشگاه پیام‌نور چرام منصوب شد
  • تجلیل از 35 صنعتگر و کسبه خوشنام کهگیلویه و بویراحمدی دریک کارخانه آب معدنی!
  • صادرات 2 هزار تن سلستین به کشور چین
  • شش رشته جدید در دانشگاه پیام نور چرام راه اندازی شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟